1 juni: Launch Party KeyForge Age of Ascension

Rody
2 maanden geleden

Ontdek KeyForge bij Bazaar of Magic!

Het verhaal van KeyForge gaat verder met de nieuwste uitbreiding: Age of Ascension, ’s werelds eerste echt unieke kaartspel. KeyForge is een spel van Richard Garfield, de bedenker en designer van het geroemde Magic: the Gathering. In deze nieuwe uitbreiding breiden zeven verschillende huizen zich uit met gloednieuwe kaarten die een enorm scala aan nieuwe combinaties mogelijk maken.

KeyForge is voor iedereen! Ken je KeyForge nog niet? Dan is er een hele nieuwe wereld voor jou om te ontdekken. Al eerder KeyForge gespeeld? Duik nu dieper in de nieuwe strategieën van jouw favoriete KeyForge ’houses’.

Wil jij KeyForge ontdekken en leren hoe je het speelt? Dan is dit jouw grote kans om gratis kennis te maken met dit veelzijdige spel.

Learn to play en play to learn
Voor de release van KeyForge: Age of Ascension organiseert Bazaar of Magic een uniek toernooi met gratis deelname bij aanschaf van een KeyForge Starter Set! Een Starter Set bevat twee decks en alle onderdelen die je nodig hebt om KeyForge te kunnen spelen.

Speciaal voor alle nieuwe spelers openen we onze deuren eerder en geven wij een uitgebreide introductie om KeyForge te leren spelen. Er zullen ervaren spelers aanwezig zijn om je wegwijs te maken in de wereld van KeyForge.

Heb je de smaak te pakken? Om 12:00 starten we het KeyForge toernooi van 3 rondes waarbij mooie prijzen te winnen zijn! Dit toernooi is toegankelijk voor iedereen, of je nu nieuw bent of al maanden speelt! En schaf je dus zo’n KeyForge Starter Set aan dan is je entree voor het toernooi geheel gratis.

Maak je op voor een fantastische middag KeyForge!

Datum: Zaterdag 1 juni
Formaat: KeyForge Sealed
Kosten: Gratis (bij aanschaf van een KeyForge Starter Set) anders €13,50 (inclusief 1 KeyForge Archon Deck)
Aantal plaatsen: 60
Rondes: Drie rondes Keyforge Sealed
Aanvang Learn to Play en Play to Learn: 10:30 tot 12:00
Aanvang Sealed Deck Toernooi: 12:00
Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

KeyForge Sealed
De constructie van het toernooi is Sealed Deck. Dat houdt in dat je een ongeopend deck aanschaft en daar het toernooi mee speelt. Omdat elk deck uniek is bij KeyForge is het altijd een verrassing waar je mee speelt. Dit deck kan uit je ongeopende KeyForge Starter Set komen of je ontvangt bij deelname een KeyForge Archon Deck.

Consumpties
De Bazaar heeft naast een uitgebreid assortiment snacks en dranken ook tosti’s en broodjes gezond in de aanbieding. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water.

Inschrijven
Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224).

Prijzen
Een nieuw spel ontdekken én nieuwe mensen leren kennen met dezelfde interesses is al een mooie prijs! Bovendien zijn er ook toffe KeyForge goodies te winnen. Niemand gaat naar huis zonder een prijs! Onder de prijzen zal ook een prachtige KeyForge playmat en winkeltegoed te vinden zijn.

Inschrijvingen
01. Erik Wiegel
02. John Berry
03. Linzi McRae
04. Koen Slotboom
05. Erik Rietkerk
06. Wouter Huizing
07.
...
60.

Als je je hebt ingeschreven maar toch niet kunt komen, wees dan alsjeblieft zo vriendelijk om je uit te schrijven, dan kan iemand anders je plekje innemen. Voorinschrijven garandeert je deelname tot 11.45 uur, vanaf dat moment is je plek niet meer gegarandeerd!
 bijgewerkt door Rody 1 maand geleden
paulerikedelman
2 maanden geleden
Ik ben er graag bij! Paul Edelman!
 bijgewerkt door paulerikedelman 2 maanden geleden
hellboyberry
2 maanden geleden
Hi, apologies that this post is in English (my Dutch is ashamedly bad!).

I have a couple of questions regarding this event:
I think I will be able to convince some of my KeyForge group to come to this, but only a few of them are Dutch (however all are English speakers), would this be an issue?

And secondly: I know several of them are interested in getting a new starter (as am I), how does that work with free entry to the event? Do we pre-order and then pick up on the day? Or just register and then buy on the day?

Thanks a lot in advance for the information.
John
 bijgewerkt door hellboyberry 2 maanden geleden
Rody
2 maanden geleden
Hi John,

There is no problem if most of you speak english, as far as I know do most players we have speak english as well. Also the game is in english so there should be no problem.

If you pre-order the starter you can pick it up at the day of the event and then enter the tournament for free. You could also register and buy on the day. Both are okay!

Hopefully we see you and your friends on the first of june
hellboyberry
2 maanden geleden
Hi Rody,
Thanks a lot for your reply.
Sounds great! Even though we only started playing a month ago we are all very much into Call of the Archons and super excited for Age of Ascension.

I will let the group know and have them come here to register or I will pass on their names.

In the meantime, please can you already add myself and my girlfriend to the registration list:
John Berry
Linzi McRae

Looking forward to it already!
Stalkative
2 maanden geleden
Ik ben er ook weer bij!
Rody
1 maand geleden
Bedankt voor jullie inschrijvingen! Wie is er nog meer bij? Dit is dé kans om KeyForge te ontdekken
Wolgoz
1 maand geleden
Schrijf mij ook maar in!
paulerikedelman
1 maand geleden
Ik moet me helaas toch nog afmelden.
Ik ga zaterdag opeens verhuizen, en het past helaas niet meer in mijn schema.
Rody
1 maand geleden
Helaas Paul, ik heb je uitgeschreven.

Erik, ik heb je er bij gezet!

Voor iedereen die zich heeft ingeschreven en voor de mensen die nog twijfelen; we hopen julllie graag te zien op zaterdag en nodig voor al al je vrienden uit voor dit event. Iedereen is welkom!
hellboyberry
1 maand geleden
Hi Rody,
I have one more for the list: Erik Rietkerk.

Linzi has asked me to order a Starter for her (and I think Erik will too), will that work for you as their entry into the event or do they need to do it themselves?
 bijgewerkt door hellboyberry 1 maand geleden
Rody
1 maand geleden
It is okay if you order it. We will sort it out on Saturday with Linzi and Erik.
Sarkhan236
1 maand geleden
Hey. Ik dacht dat ik me had ingeschreven. Blijkbaar was dat bericht niet verstuurd. Anyway, ik ben ook van plan te komen zo.
hellboyberry
1 maand geleden
Hi Rody,
Thanks again for a fun day.
Quick question, will we get official chain bound wins/losses on our decks (looking forward to those 2 official losses LOL), also do you know if we will get the bonus shards that FFG were offering for playing an organised event this weekend?
Thanks mate, til next time.
John
 bijgewerkt door hellboyberry 1 maand geleden
Rody
1 maand geleden
Hi John,

I will look into these questions when I'll be back at Bazaar of Magic on wednesday. I'll let you know as soon as I know the answers

hellboyberry
1 maand geleden
Hi Rody,
I saw that the wins/losses are added as well as the bonus shards. Thanks a lot for sorting.
Cheers,
John
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 16 posts
  • Laatste post hellboyberry 1 maand geleden
  • Gemaakt door Rody 2 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL