10 november: D&D Ravnica Weekend

Ralf
1 maand geleden

Liefhebbers van Magic: the Gathering en Dungeons & Dragons opgelet! Zaterdag 10 november organiseert Bazaar of Magic het Ravnica Weekend!

Ravnica is één van de meest geliefde werelden van Magic: the Gathering met een rijke historie en staat bomvol van unieke karakters, prachtige omgevingen en natuurlijk de 10 verschillende guilds met elk hun eigen idealen. Het is de perfecte locatie voor een potje Magic of een Dungeons & Dragons sessie!

Het Ravnica Weekend bestaat uit twee verschillende events. Twee Boosterdrafts waarmee je met maar liefst vier Guilds of Ravnica Boosters draft en een geweldig Dungeons & Dragons avontuur: Aurelia's Golden Speech!

In een tijd van chaos en onrust, vindt Guildmaster Aurelia van de Boros Legion het belangrijk om samenwerking tussen de Guilds te koesteren, zodat Ravnica weer van vrede en orde kan genieten. Jij bent met één doel voor ogen als vertegenwoordiger van jouw Guild gekozen: het beschermen van Aurelia tijdens haar verzoende speech voor Ravnica. Je weet immers nooit wie of wat er op de loer ligt...

Bij het Dungeons & Dragons avontuur zijn spelers van alle niveaus welkom. Aan het begin van het avontuur wordt uitgelegd hoe je D&D kunt spelen en alle benodigdheden worden door ons verzorgd. Je hoeft zelf niets mee te brengen. We hebben voor het Dungeons & Dragons avontuur plek voor 7 spelers. Het avontuur duurt ongeveer 4 uur.

Schrijf je hieronder in en ontwaak jouw Planeswalker Spark tijdens het Ravnica Weekend!

Datum: Zaterdag 10 november
Aanvang: 12:00
Duur: ongeveer 4 uur
Kosten: € 7,50 per persoon
Route: Ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en je kan gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water. We hebben naast koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars ook tosti's op het menu staan.

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal 7 D&D spelers. Van tevoren inschrijven is verplicht. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de dag zelf!

Inschrijvingen D&D (12:00)
01. Simon van Houdt
02. Daniel Lin
03. Tjalling Spaans
04.
05.
06.
07.
 bijgewerkt door Jan 13 dagen geleden
daniellinye
1 maand geleden
Sign me right up ^^
Daniel Lin
Eclavyrr
30 dagen geleden
Ik baal dus nu behoorlijk dat ik niet in de buurt van Delft woon.
Sanderdl
28 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Ik baal dus nu behoorlijk dat ik niet in de buurt van Delft woon.

Deze sessie wordt als het goed is door heel Nederland gehouden. Zo DM ik hem bijvoorbeeld in de spellenwinkel van Bergen op Zoom. Dus als je niet naar Delft kunt, zijn er vast zat plaatsen om je heen waar je wel naartoe kunt.
nielsbap
27 dagen geleden
goedemorgen.
Graag had ik met beiden mee gedaan. maar ik ga mee doen met de draft. is er een mogelijkheid dat ik het adventure aan het einde kan krijgen (daar is bij de dms een pdf van) dan kan ik mijn dnd vrienden introduceren in de wereld van magic. (en krijg ik wat DM ervaring) als hier kosten aan zitten verbonden snap ik dat natuurlijk
 bijgewerkt door nielsbap 27 dagen geleden
Jan
26 dagen geleden
Quote:
1 dag geleden
goedemorgen.
Graag had ik met beiden mee gedaan. maar ik ga mee doen met de draft. is er een mogelijkheid dat ik het adventure aan het einde kan krijgen (daar is bij de dms een pdf van) dan kan ik mijn dnd vrienden introduceren in de wereld van magic. (en krijg ik wat DM ervaring) als hier kosten aan zitten verbonden snap ik dat natuurlijk

Wij gebruiken een customized avontuur. Je kan na afloop van het event aan de DM vragen of je het mag gebruiken.
nielsbap
26 dagen geleden
hartelijk dank alvast
Laiquelasse
26 dagen geleden
Quote:
1 dag geleden
goedemorgen.

Heya, DM hier! Ik wil je na afloop van het evenement best het avontuur geven. Als je dan langs de D&D tafel komt wanneer het avontuur is afgelopen, dan kan ik je een printout van mijn avontuur geven
nielsbap
23 dagen geleden
echt heel erg bedankt. jeeee
Magicfreak
21 dagen geleden
Ik denk dat ik iets over het hoofd zie ofzo. Een boosterdraft met 4 boosters voor maar €7,50?
 bijgewerkt door Magicfreak 21 dagen geleden
marcoboth
21 dagen geleden
Dit gaat over het Dungeons & Dragons deel van Ravnica weekend. Voor het draften zie dit topic
Magicfreak
21 dagen geleden
Ah, bedankt!
Tjalling
15 dagen geleden
Ik wil ook graag mee doen.
Jan
13 dagen geleden
Staat genoteerd!
Dordledum
12 dagen geleden
Super cool, helaas kan ik niet dit weekend. Veel plezier allemaal!

Nu onderweg naar mijn tweewekelijkse D&D groep.
fullmoonie
7 dagen geleden
Hoe was het D&D event gegaan?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 16 posts
  • Laatste post fullmoonie 7 dagen geleden
  • Gemaakt door Ralf 1 maand geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL