12 januari: Gratis - Magic Open House!

Rody
23 dagen geleden

Een GRATIS Magic event voor iedereen!

Magic Open House is namelijk niet alleen bedoeld voor iedereen die al Magic speelt, maar juist ook voor iedereen die nog nooit een kaart heeft aangeraakt! Dit is hét moment om je eerste potje Magic te spelen en kennis te maken met de Magic community!

Bij aanvang van het evenement ontvangt iedere deelnemer een gratis Welcome Deck. Vervolgens wordt er door een gecertificeerde Magic Judge een korte uitleg gegeven over de basisregels van Magic. Hierna is het tijd om landjes te droppen, spells te casten en je krachten te meten met rivaliserende Planeswalkers! Aan de hand van de Welcome Decks spelen we vier games Magic tegen verschillende tegenstanders. Na afloop van deze vier games krijgt iedere deelnemer een veelzijdig cadeautje!

Als het goed is heb je na deze vier games de basisregels in de vingers en de smaak te pakken en ben je vrij om nog andere medespelers uit te dagen. Dit kan dus met je Welcome Deck zijn, maar ook bijvoorbeeld een Planeswalker Deck (verkrijgbaar in de winkel) of voor de gevorderde spelers een zelf samengesteld deck.

Als je als doorgewinterde Magic expert je eigen deck meeneemt, denk er dan aan dat het vandaag niet gaat om winnen, we zijn er om met z'n allen een Magische middag te hebben! Zorg er voor dat je deck niet te ingewikkeld is, en niet alleen leuk om mee te spelen, maar ook leuk om tegen te spelen. Pro tip: neem extra (eenvoudige en leuke) decks mee om uit te lenen!

Datum: Zaterdag 12 januari
Formaat: Welcome Deck
Kosten: Gratis
Aantal plaatsen: 30
Rondes: 4 games met Welcome Decks
Aanvang: 11:15, zaal open om 10:00
Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
De Bazaar heeft naast een uitgebreid assortiment snacks en dranken ook tosti's in de aanbieding. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water.

Inschrijven
Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224). Vermeld je DCI nummer (graag zonder streepjes en/of spaties) bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je deze op de dag zelf!

Prijzen
We spelen bij de Magic Open House niet voor de winst. Toch valt er behoorlijk wat te winnen. Nieuwe Magicers hebben er een leuke nieuwe hobby bij! Als Magic al je hobby is heb je er na deze dag nieuwe medespelers bij! Daarnaast mag je aan het einde van de dag je Welcome deck mee naar huis nemen. Iedere speler ontvangt daarnaast een veelzijdig cadeautje! Tenslotte is er voor iedereen een geweldig extraatje! Een full-art kaart van de nog uit te komen set Guilds of Ravnica!

Inschrijvingen
01. Fabian van Leijden
02.
03. Rogier Watertor - 6030120344
04. Peter Schouten
05. Angela
06. Bart van Velzen
07. Madison van Velzen
08. Stan Verhoeckx
09. Josien Verhoeckx
10. Pelle van Waarden
11. Mitch Polling
12. Thomas Dijkers
13. Romano Zwartjens
14. Jelle Hatenboer
15. Corne Klaassen
16.
...
30.

Als je je hebt ingeschreven maar toch niet kunt komen, wees dan alsjeblieft zo vriendelijk om je uit te schrijven, dan kan iemand anders je plekje innemen. Voorinschrijven garandeert je deelname tot 11.00 uur, vanaf dat moment is je plek niet meer gegarandeerd!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 dagen geleden
FabianvL
22 dagen geleden
Ik kom graag langs. Ik heb nu 2 keer gespeeld en leer het spel graag beter kennen!
H2Otor
18 dagen geleden
Hallo Rody,

Ik kom samen met mijn zoon Keiro om te spelen. DCI Keiro 6030244304
DCI Rogier 6030120344

Groeten Rogier en Keiro.
MagnusMagicus
18 dagen geleden
Leuk dat jullie meedoen! Jullie staan ingeschreven
Pyrotic
18 dagen geleden
Goedeavond, ik en m'n vriendin Angela doen graag mee! Spelen we met het gegeven deck of moet je er één meenemen?

Mvg Peter en Angela
MagnusMagicus
18 dagen geleden
Je krijgt een deck van de Bazaar, maar neem vooral ook een eigen deck mee

Ik zet jullie erbij!
Pyrotic
18 dagen geleden
Okido doen we dankjewel.
godmod
18 dagen geleden
ik wil mischien ook meedoen maar ik ben nog maar elf 11 kan ik dan ook meedoen ik ben wel ervaren in magic
ik neem ook een deck mee
MagnusMagicus
18 dagen geleden
De dag is bedoeld om Magic te leren aan mensen, maar kom vooral langs, misschien kunnen we je nog wat leren
godmod
18 dagen geleden
ik wil graag meedoen met mijn gezin 3 personen
ook nog met constance en jan hendriks
 bijgewerkt door MagnusMagicus 18 dagen geleden (Niet dubbelposten ajb. Je kunt je eigen posts editen.)
MagnusMagicus
18 dagen geleden
Genoteerd!
godmod
18 dagen geleden
dankje ik heb er veel zin in
Bavelb
16 dagen geleden
Ik kom ook met mijn dochter Madison (onder voorbehoud). Ze moet wellicht iets eerder weg.
 bijgewerkt door Bavelb 16 dagen geleden
godmod
15 dagen geleden
ik kan helaas niet door verjaardag van mijn oma jan en constance kunnen dus ook niet
MagnusMagicus
15 dagen geleden
Helaas, ik heb jullie uitgeschreven! En Bavelb + dochter staan erbij!
MonkeySleeve
12 dagen geleden
Vraagje: Zal dit gespeeld worden met de Guilds of Ravnica set? Bij de vorige Open House werd er met M19 gespeeld en dat was fijn omdat je dan met mono kleuren kan spelen.

Maar aangezien GRN wat meer focused is op 2 kleuren vroeg ik me dus af of dat deze keer ook weer mono kleuren gaat worden, of dat er daadwerkelijk met Guilds gespeeld gaat worden.
MagnusMagicus
12 dagen geleden
We spelen met de Welcome decks en zover ik weet zijn dat dezelfde (dus M19) als de vorige keer.

Ik kom trouwens die dag ook helpen met de uitleg van het spel
Deff2409
11 dagen geleden
Goedemiddag!

Ik wil mij graag inschrijven voor zaterdag.
MTGO heb ik een beetje gespeeld, maar ik leer het graag in het echt.
Ik heb nog geen DCI nummer.

Mvg, Mitch
Hellworm1
11 dagen geleden
Hallo,

Ik wil me inschrijven voor Zaterdag.
Jaren geleden heb ik intensief gespeeld, nu meer casual. Ik wil het wel gevorderd noemen. Daarentegen speel ik eigenlijk alleen maar om plezier te hebben met andere mensen, dus ik doe graag mee.
DCI: 3115442989

Met vriendelijke groet,
Thomas
MagnusMagicus
11 dagen geleden
Jullie staan erbij! Je hebt geen DCI-nummer nodig voor Open House, maar sowieso als je een keer aan een toernooi meedoet waar je die nodig hebt, dan kun je er ter plekke eentje krijgen .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL