13 juli: Release Boosterdraft Core Set 2019

Rody
5 maanden geleden

Bazaar of Magic organiseert wekelijks Friday Night Magic op de vrijdagavond! We spelen elke week Boosterdraft (Core Set 2019) en om de week spelen we Commander, Modern en Standard (Kaladesh + Aether Revolt + Amonkhet + Hour of Devastation + Ixalan + Rivals of Ixalan + Dominaria + Core Set 2019).

Vrijdag 13 juli staat de FNM in het teken van de release van Core Set 2019 en hebben we voor het eerst een Boosterdraft met deze serie! Om dit te vieren zal er een extra goedgevulde prijzenpot zijn!

FNM agenda
13 juli: Release Boosterdraft Core Set 2019
20 juli: Standard + Boosterdraft Core Set 2019
27 juli: Modern + Commander + Boosterdraft Core Set 2019
3 augustus: Standard + Boosterdraft Core Set 2019

Zaal open
19:15

Aanvang
19:30

Schieweg 87 C
2627 AT Delft

Bazaar of Magic ligt op ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid.
Je kan bij Bazaar of Magic gratis parkeren direct voor de deur!

Kosten
Boosterdraft: € 13,50

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen. We hebben naast koffie, thee en bronwater ook selecte frisdranken en candybars op het menu staan.

Prijzen
Op de FNM kan je altijd boosters van de laatste reguliere serie en FNM promo's winnen. Bij Boosterdraft hanteren we onderstaand prijzenschema. Daarnaast hebben we een FNM spaaractie. Als je zes FNM's meespeelt krijg je een random promo! Ten slotte hebben we regelmatig ook nog extra FNM promo's over om te verloten.

Prijzen Boosterdraft
9 punten (3 wins): 4 boosters Core Set 2019 + FNM promo
7 punten (2 wins, 1 draw): 3 boosters Core Set 2019
6 punten (2 wins, 1 loss): 2 boosters Core Set 2019
5 punten (1 win, 2 draws): 1 booster Core Set 2019
4 punten (1 win, 1 draw, 1 loss): 1 booster Core Set 2019

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal 80 spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht maar wel aanbevolen. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de avond zelf!

Inschrijvingen Boosterdraft
01. Rody van Velzen
02. Jeff van Egmond
03. Amanda Maurits
04. Mark Koster
05. Kjell van der Kroon
06. Bryce Kerseboom
07. Joey van Rijn
08. Stef Jacobs
09. Joey van den Heuvel
10.
...
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 maanden geleden
Amanda
5 maanden geleden
Jeff en ik zijn erbij.
MagnusMagicus
5 maanden geleden
Ik ben erbij!
Krabbel
5 maanden geleden
Ik ben er ook bij
MagnusMagicus
5 maanden geleden
Genoteerd!

Altijd al eens van MagnusMagicus willen winnen? Kom mee doen!
BryceK
5 maanden geleden
Ben er bij! En winnen van Mark is niet zo moeilijk
Macavity1988
5 maanden geleden
Is dit ook voor mij al beginner een beetje te doen? Heb nog nooit meegedaan met een boosterdraft.
Is er hulp te krijgen als beginner? Of kan ik beter blijven bij standard? Dat is dan weer een andere vrijdag of niet?
 bijgewerkt door Macavity1988 5 maanden geleden
MagnusMagicus
5 maanden geleden
In principe is er elke vrijdag een draft en daarnaast afgewisseld Standard en Modern. Alleen omdat het nu de eerste keer draften is, is er alleen dat.

Kom vooral meedoen! We loodsen je er doorheen, helpen je met je deck bouwen en je gaat niet winnen, maar wel plezier hebben
Blasterslam
5 maanden geleden
Ik ben aanwezig voor de draft
stefke78
5 maanden geleden
Ik wil graag meedraften!
MagnusMagicus
5 maanden geleden
Gezellig! Jullie staan erbij
Zc0p3
5 maanden geleden
Draft voor mij!
MagnusMagicus
5 maanden geleden
Lijkt me verstandig, want we gaan deze avond alleen draften . Maar je staat erbij!
Macavity1988
4 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Kom vooral meedoen! We loodsen je er doorheen, helpen je met je deck bouwen en je gaat niet winnen, maar wel plezier hebben

Ik ga even kijken of ik het tijdtechnisch ga halen vandaag wil het opzich wel een keer proberen.
En sowieso de grote MagnusMagicus ontmoeten
MagnusMagicus
4 maanden geleden
Noem je me nou dik?
TheRobinros
4 maanden geleden
Quote:
13 minuten geleden
Noem je me nou dik?

Een wiskundige, een natuurkundige en een bouwvakker gaan golfen. "Hoe lang zou de golfpaal zijn?" vraagt de natuurkundige.
De wiskundige pakt zijn geodriehoek uit zijn broekzak, met de invalshoek van de schaduw van de golfpaal op de grond, meet de lengte van de schaduw, gebruikt de derde-orde Taylorreeks als afschatting voor de tangens en zegt "Ongeveer 2 meter en 4 centimeter!"
De natuurkundige pakt een meetlint uit zijn broekzak, meet de omtrek van de paal, pakt de paal op en gooit hem in een gigantische maatcilinder, gevuld met water. Hij deelt de inhoud door de oppervlakte van een dwarsdoorsnede en zegt "Ik kom op 1 meter en 96 centimeter!"
De bouwvakker pakt de paal uit de maatcilinder, legt hem op de grond, pakt zijn rolmaat uit zijn broekzak en meet hem op. "Precies 2 meter!" zegt hij.
"Dat werkt niet," zegt de wiskundige.
"Hoezo niet?"
"Jij hebt gemeten hoe breed hij is, niet hoe lang."

Excuus, deed me denken aan die mop.

Iets meer on topic: waarschijnlijk kom ik ook, als ik dat red
MagnusMagicus
4 maanden geleden
LOL!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 17 posts
  • Laatste post MagnusMagicus 4 maanden geleden
  • Gemaakt door Rody 5 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL