13 juli: Transformers War for Cybertron - Sealed Wars

Rody
24 dagen geleden

Transformers Sealed Wars!
Transformers - War for Cybertron is hier!

De Decepticons voeren oorlog om Cybertron, de thuisplaneet van de Transformers, over te nemen. De Autobots, onder leiding van Optimus Prime, gaan tot het uiterste om hun planeet te verdedigen. Kostte wat het kost gaan ze heel ver, als het zover moet komen zouden ze zelfs Cybertron kunnen vernietigen om het te redden van de Decepticons. In de minderheid en in het nauw gedreven maken de Autobots geheime plannen om de Decepticons te kunnen overwinnen…

Zaterdag 13 juli organiseren we bij Bazaar of Magic Transformers Sealed Wars! Dat houd in dat we iedereen die Transformers leuk vindt willen uitnodigen om met de nieuwe set te komen spelen. Om het toegankelijk te houden bieden we de hele dag Two Pack Sealed games aan. Snelle games waarbij geen deckbuilding nodig is. Iedere deelnemer ontvangt speciale promo kaarten van War for Cybertron krijgt en de winnaar van iedere game krijgt een booster War for Cybertron. Neem op deze dag vooral ook je eigen decks mee en ontmoet nieuwe mensen om Transformers mee te spelen!

We beginnen om 12:00 met de Sealed Wars en stoppen pas als de winkel dicht gaat of er niemand meer is om mee te spelen.

Ben jij er bij? Schrijf je dan vrijblijvend in!

Datum: Zaterdag 13 juli
Formaat: Two Pack Sealed
Kosten: € 8,00 per persoon
Aantal plaatsen: 60
Rondes: 1 ronde per game
Aanvang Toernooi: 12:00
Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

Two Pack Sealed
De constructie van het toernooi is Two Pack Sealed, oftewel Turbo Mode. Dat houdt in dat je iedere speler twee boosters opent van War for Cybertron en daarmee gaat spelen. Je team zijn de twee Character Cards die je opent en je battle deck zijn alle battle cards samen geschud. Tel het aantal sterren van je karakters. Degene met het laagst aantal sterren begint het spel. Degene met het meeste sterren legt damage counters op zijn karakters evenredig met het verschil in sterren, verdeeld naar eigen keuze. Je begint het spel met één kaart in hand in plaats van drie.

Consumpties
De Bazaar heeft naast een uitgebreid assortiment snacks en dranken ook tosti’s en broodjes gezond in de aanbieding. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water.

Inschrijven
Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224).

Prijzen
Per game ontvangt iedere speler een speciale promo kaart van War for Cybertron en daarnaast krijgt de winnaar ook een booster van War for Cybertron - Siege I. Speel je meerdere games dan krijg je ook meer promo’s (zolang de voorraad strekt).

Inschrijvingen
01. Chi Ming
02.
...
60.

Als je je hebt ingeschreven maar toch niet kunt komen, wees dan alsjeblieft zo vriendelijk om je uit te schrijven, dan kan iemand anders je plekje innemen. Voorinschrijven garandeert je deelname tot 11.45 uur, vanaf dat moment is je plek niet meer gegarandeerd!
 bijgewerkt door Jan 11 dagen geleden
LegoRobster
15 dagen geleden
Ik heb interesse!
Eigenlijk de gehele tweede set geskipped, maar ik ben benieuwd naar de nieuwe opties
Rody
14 dagen geleden
Er zijn gelukkig meer mensen met interesse dus we gaan sowieso Transformers spelen deze middag! Wie doet er nog meer mee?
Jimmyss4
11 dagen geleden
Ik mag toch hopen dat ik niet alleen ben straks?
Rody
10 dagen geleden
Nee hoor, je bent niet alleen. Meerdere mensen hebben zich bij mij gemeld dat ze komen, ze hebben zich alleen niet ingeschreven op het forum.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Rody 10 dagen geleden
  • Gemaakt door Rody 24 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL