15 december: BoM Birthday - 2-HG Sealed Deck met Masters!

Ralf
2 maanden geleden

Ter gelegenheid van haar 9-jarige bestaan organiseert Bazaar of Magic op zaterdag 15 december hét Magic event van het jaar: de Bazaar of Magic Birthday!

Als je jarig bent, dan trakteer je - én dat gaat Bazaar of Magic zeker doen op dit event! We zorgen voor een fantastisch prijzenpakket afgeladen met toffe prijzen! Niemand gaat naar huis zonder prijs!

De BoM Birthday is volgepland met vette happenings - je hoeft je geen moment te vervelen! Ook niet tussen de potjes Magic door, want juist dan heb je tijd om bijvoorbeeld een highscore neer te zetten bij één van de unieke Magic games! Tussen de ronden door wordt je vermaakt met bijzondere happenings en leuke verrassingen. Bovendien zal onze masterchef Rody van Velzen iets bijzonders verzorgen voor alle deelnemers...

Iedere deelnemer aan de BoM Birthday ontvangt daarnaast gratis een lot voor de Birthday loterij - ook daar kun je aan het einde van de dag nog eens hele vette prijzen winnen! En dat is nog lang niet alles, maar de rest houden we nog even een verrassing...

Daarnaast moet er natuurlijk ook Magic gespeeld worden, en dat doen we dit jaar met een bijzonder formaat: Two-Headed Giant Masters Sealed Deck! We spelen met Eternal Masters, Iconic Masters, Masters 25 en Ultimate Masters! In deze Master sets komen de meest aansprekende en iconische kaarten van 25 jaar Magic: the Gathering samen en het belooft dan ook een meesterlijk Magic evenement te worden. En Bazaar of Magic trakteert, want deelname aan dit evenement kost minder dan alleen de boosters kopen!

Samen met je teamgenoot ontvang je 2 Eternal Masters boosters, 2 Iconic Masters boosters, 2 Masters 25 boosters en 2 Ultimate Masters boosters. Met de inhoud van de boosters bouw je samen twee decks van minimaal 40 kaarten. Met deze decks gaan jullie de strijd aan met je tegenstanders! Hoe meer je wint; des te beter je daarvoor beloond wordt...

Let op: vanwege de beperkte speelruimte in de winkel in Delft is er tijdens dit event ruimte voor exact 80 spelers (40 teams). De vorige edities van de BoM Birthday waren volledig uitverkocht. Voorinschrijven wordt dan ook van harte aangeraden om teleurstellingen te voorkomen.

Je hoeft je niet aan te melden per team, je kunt je ook in je eentje aanmelden. Bij de registratie van de deelnemers heb je dan de gelegenheid om met iemand anders een team te vormen.

Alle belangrijke informatie op een rij:

Datum: Zaterdag 15 december
Formaat: Two-Headed Giant Sealed Deck met Masters!
Kosten: € 40,00 per persoon (voor 4 Masters boosters!)
Aantal plaatsen: 80 (40 teams), dus schrijf je in!
Rondes: 4 rondes
Aanvang: 11:15 (inschrijving tot 11:10), zaal open om 10:30 uur.

Bereikbaarheid:
Bazaar of Magic is zowel goed bereikbaar met het openbaar vervoer als met de auto. Je kunt gratis parkeren voor de deur.

Bazaar of Magic ligt op ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid.
Gratis parkeren direct voor de deur!

Inschrijven:
Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224). Vermeld je DCI nummer (graag zonder streepjes en/of spaties) bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je deze op de dag zelf!

Je hoeft je niet aan te melden per team, je kunt je ook alleen aanmelden. Bij de registratie van de deelnemers heb je dan de gelegenheid om met iemand anders een team te vormen.

Rules Enforcement Level:
Regular, we zijn er voor de gezelligheid!

Consumpties:
De Bazaar heeft naast een assortiment snacks en drinken ook tosti's en broodjes gezond in de aanbieding. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen, met uitzondering van je eigen lunch.

Prijzen:
We zorgen voor een fantastisch prijzenpakket afgeladen met toffe prijzen! Niemand gaat naar huis zonder prijs!

Iedere deelnemer aan dit event ontvangt daarnaast gratis een lot voor de Birthday loterij - ook daar kun je aan het einde van de dag nog eens hele vette prijzen winnen! Maar dat is nog niet alles, want we hebben we nog een groot aantal verrassingen met veel prijzen voor je in petto...

Schrijf je nu in voor het event van het jaar!

Inschrijvingen

01. & 02. Robert Lodder & Tim Arnoldus
03. & 04. Amanda Maurits & Jeff van Egmond
05. & 06. Mark Koster & Irene Heersma-Bonet
07. & 08. Stephan Blijleven & Bart Voigt
09. & 10. Mees Hoogesteger - 3314706530 & Martin Boers - 3112673951
11. & 12. Deborah Bergen Henegouwen & Raymond Rebers
13. & 14. Robin Tonen - 6030195469 & Alco Engelen
15. & 16. Atour Mousavi Gourabi & Boudewijn Ruitenbeek
17. & 18. Rik Grosveld & Jay Jay Mast - 3112673749
19. & 20. Jeff Giesbers & Corne Klaassen - 7317123452
21. & 22. Bruno Lapré & Maarten Kluiters
23. & 24. Roel Bijlard & Patrick Mulders
25. & 26. Marcel Gros - 9102776815 & Joep van Haren - 1115685548
27. & 28. Tom Verzijl & Laurens van der Beek
29. & 30. Bert Timmer & Gijs Timmer
31. & 32. Hans van Gennip & Luuc van Gennip
33. & 34. Tyson Sonnemans - 8319054705 & Chris Nijssen - 8319040899
35. & 36. Niels Baptist & Yori Schell
37. & 38. Joris van den Akker & Niels Brugman
39. & 40. Marco Both & Robin Vondeling
41. & 42. Onno L'ortye & Thijs Gorissen
43. & 44. Dylano Voois - 7317052675 & Rico Nicolaas
45. & 46. Mark de Graaf & Matthew Roverts
47. & 48. Daniel Lin & Rosa Zwaal
49. & 50. Kasper Bergsma & Femke Schaars
51. & 52. Peppi & Kokki (a.k.a. de gebroeders Van Houdt )
53. & 54. Matiss Parigot & Gabriel Lang
55. & 56. Julian - 1204116531 & Claudia - 3102790012
57. & 58. Yvo Kenens & Leonard Kaarls
59. & 60. Bart Wolters - 6314593169 & Veerle
61. & 62. Milan Gerits - 9319039975 & Debbie Gerits - 6079220595 (team "Make your own Magic")
63. & 64. Wouter Bergman & Stefan Weith
65. & 66. Leroy de Roo & Gyan Fransen
67. & 68. Frank van Gils & Daniël Schermer
69. & 70. Ron Haring & Rene de Kok
71. & 72. Max Santosa - 9030166774 & ...
73. & 74. Kevin de Vos & ...
75. & 76. Dustin de Leeuw & ...
77. & 78. Alies Langejans & Jeroen van Rossum
79. & 80.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 dag geleden
hermes307
1 maand geleden
Hoeveel kost het?
nielsbap
1 maand geleden
is er ondertussen al meer bekend?
RobertL
1 maand geleden
Zet mij maar alvast op de lijst
Ralf
1 maand geleden
Komende week meer informatie - Zorg dat de rode cirkel niet in je agenda ontbreekt!
Amanda
1 maand geleden
De week is voorbij en ik zit nog steeds op hete kolen op een inschrijftopic te wachten. Ik wil namelijk niet te laat zijn en dat het al vol zit. Heb zelfs al vrij geregeld. Dus zet mij ook maar vast op de lijst!
Shish
1 maand geleden
Ja het lijkt mij ook wel heel leuk om hieraan deel te nemen, maar ik vraag me nog wel eigenlijk af wat die dag allemaal in gaat houden
Sooty666
1 maand geleden
Ik wil ook wel alvast op de lijst :-)
 bijgewerkt door Sooty666 1 maand geleden
hermes307
1 maand geleden
Ik wil ook wel meedoen en meer info
Ralf
28 dagen geleden
De informatie over het evenement is bijgewerkt en de inschrijvingen zijn vanaf nu geopend! Zorg dat je op tijd inschrijft, want eerdere BoM Birthday events zijn stuk voor stuk uitverkocht!
RobertL
28 dagen geleden
Ik doe mee met Tim Arnoldus
hermes307
28 dagen geleden
ik doe mee met bart voigt
 bijgewerkt door hermes307 27 dagen geleden
SerraAngel22
27 dagen geleden
Julian en ik doen ook weer eens mee!

Julian DCI: 1204116531
Claudia DCI: 3102790012

Hebben jullie een idee van de eindtijd?
 bijgewerkt door SerraAngel22 27 dagen geleden
MarcelEnSarah
27 dagen geleden
Ik doe ook mee Marcel Gros: DCI 9102776815 mijn partner checkt nog even of hij ook kan
Amanda
27 dagen geleden
Mijn tweede hoofd is natuurlijk Jeff....
MagnusMagicus
27 dagen geleden
Inschrijvingen zijn bijgewerkt! Schrijf je in, want VOL=VOL!

Ik ben er natuurlijk ook bij en mijn andere hoofd is flits!

@Claudia: het event duurt meestal tot een uurtje of vijf of zes. We beginnen om 11.15 uur, we krijgen iets van 45 minuten om een deck te bouwen en dan 4 rondes van een uur, en meestal gebeurt er wel wat leuks tussen elke ronde in. Ik weet niet precies of die tijden die ik noem helemaal kloppen, maar het zal niet enorm afwijken .
RobinT
27 dagen geleden
Ik doe ook graag mee!
Robin, DCI: 6030195469
Amanda
27 dagen geleden
Robert en Tim staan zowel op plek 1&2 als 13&14
 bijgewerkt door Amanda 27 dagen geleden
Maxpa20
27 dagen geleden
Ik doe mee. Voor nu nog alleen.
Max Santosa, DCI: 9030166774
MagnusMagicus
27 dagen geleden
Woeps! Dubbele inschrijving gefixed en weer bijgewerkt!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL