15 september: BoM Store Championship - Standard

Rody
21 dagen geleden

De Store Championship is het einde van het Core Set 2019 seizoen. Voordat het zover is staan er nog een aantal Standard Showdown toernooien op de planning waar jij je ultieme deck kan voorbereiden voor de eindstrijd. Met welk deck denk jij dat je het verschil gaat maken en een plek veroverd in de top 8 en misschien wel naar huis gaat met de winst? Doe mee met dit toernooi en kroon jezelf tot kampioen van Core Set 2019 en de Bazaar of Magic!

Datum: Zaterdag 15 september
Aanvang: 11:15, zaal open om 10:30
Formaat: Standard
Kosten: € 10,00
Rondes: 5 rondes Swiss + top 8 single elimination Standard
Planeswalker Points multiplier: x3
Route: Tien minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water. We hebben naast koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars ook tosti's en broodjes gezond op het menu staan.

Prijzen
Bij de Store Championship is er een zeer goed gevulde prijzenpot. Per persoon gaan er minstens drie Boosters Core Set 2019 in de prijzenpot. Verder ontvangt iedere deelnemer een foil full-art promo van de volgende set, Guilds of Ravnica. Voor de top 8 is er daarnaast nog een exclusieve deckbox met art van Guilds of Ravnica. Voor de winnaar van de Store Championship is er bovendien nog een unieke Champion playmat. Ten slotte geven we nog een aantal leuke extra prijzen weg!

.

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal tachtig spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht, maar wordt wel aangeraden. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de dag zelf!

Inschrijvingen
01. Friso Abcouwer
02. Danny de Waard
03. Elohim Lang
04.
...
 bijgewerkt door Rody 5 dagen geleden
Dinkleberg
21 dagen geleden
Bij!
Rody
14 dagen geleden
De art van de playmat en de promokaart zijn bekend gemaakt!

Quote:
6 dagen geleden
Bij!

Je staat erbij
Danny86
9 dagen geleden
Ik wil me ook inschrijven aub!
Rody
7 dagen geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik wil me ook inschrijven aub!

Je staat erbij Danny!

Wil je ook meedoen met de Store Championship en kans maken op die prachtige playmat? Let us know!
Magicfreak
7 dagen geleden
Ook ik zal van de partij zijn
Rody
5 dagen geleden
Morgen is het zover!
bojoown
5 dagen geleden
Wil me graag ook inschrijven - Indy
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post bojoown 5 dagen geleden
  • Gemaakt door Rody 21 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL