17 november: KeyForge launch event!

Ralf
1 maand geleden

Kom kennis maken met KeyForge!

Richard Garfield, de bedenker en designer van het geroemde Magic: the Gathering komt met zijn volgende meesterwerk: KeyForge!

Het doel van KeyForge is om zo snel mogelijk æmber te verzamelen zodat je de sleutels kunt smeden die je nodig hebt om de kluis te openen. Maar let op, want jouw tegenstander zal er alles aan doen om je te snel af te zijn. Grijp je deck en maak kennis met de fantastische gameplay van KeyForge!

Zeven huizen, met elk hun eigen kwaliteiten, domineren de werelden van KeyForge. Jouw deck bevat kaarten van drie van deze huizen, maar in KeyForge is geen deck hetzelfde... elk deck is uniek! Een KeyForge deck heeft een unieke naam, een unieke achterkant, een unieke samenstelling van kaarten en kan direct na aanschaf gespeeld worden!

Wil je meer over KeyForge lezen? Kijk dan op onze KeyForge pagina.

Launch Party bij Bazaar of Magic

De launch party is een kans voor jou om KeyForge te leren kennen en spelen. Je krijgt jouw eigen unieke Archon Deck en uitleg over de regels. We spelen de eerste ronde een introductie ronde, een goede manier om je deck en de regels te leren kennen. Daarna speel je drie rondes met jouw deck tegen verschillende tegenstanders. Aan het einde van de dag mag je jouw deck mee naar huis nemen en voor iedereen zal er een aantal leuke goodies te verdienen zijn!

Wil je een geheel nieuw spel leren kennen en spelen? Schrijf je dan in en kom KeyForge spelen bij Bazaar of Magic!

Datum: Zaterdag 17 november
Formaat: KeyForge Sealed
Kosten: € 12,50 (inclusief 1 KeyForge Archon Deck)
Aantal plaatsen: 30
Rondes: één learn-to-play ronde + drie rondes Keyforge Sealed
Aanvang: 11:00, zaal open om 10:30
Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

KeyForge Sealed
KeyForge heeft verschillende mogelijkheden en variaties om te spelen maar de meest simpele is Sealed. Je koopt een uniek deck en hiermee ga je spelen. Omdat een game van KeyForge vrij lang duurt, spelen we één game per ronde.

Consumpties
De Bazaar heeft naast een uitgebreid assortiment snacks en dranken ook tosti's in de aanbieding. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water.

Inschrijven
Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224).

Prijzen
We spelen bij de Launch Party vooral om een nieuw spel te leren kennen en te spelen. We gaan voor een gezellige middag spelletjes spelen en je leert bovendien nieuwe mensen kennen met dezelfde interesses. Natuurlijk zijn er naast dit alles ook leuke KeyForge goodies te verdienen.

Inschrijvingen
01. Marco Both *
02. Mark de Graaf *
03. Frank van Gils *
04. Stijn Dijkstra
05. Thom Wittebrood
06. Jarno Cosijn
07. Koen Slotboom
08. Dustin de Leeuw
09. Stefan van der Gevel Wenteler
10. Martin Boers
11.
...
30.

Als je je hebt ingeschreven maar toch niet kunt komen, wees dan alsjeblieft zo vriendelijk om je uit te schrijven, dan kan iemand anders je plekje innemen. Voorinschrijven garandeert je deelname tot 11.00 uur, vanaf dat moment is je plek niet meer gegarandeerd!
 bijgewerkt door Rody 29 dagen geleden
Thompiedom
1 maand geleden
Ik zou graag Stijn Dijkstra en mezelf (Thom Wittebrood) willen inschrijven!
JarnoCosijn
1 maand geleden
Ik doe ook graag mee.
 bijgewerkt door JarnoCosijn 1 maand geleden
Dustin
1 maand geleden
Aangezien dit event mij niet nodig heeft als judge, kom ik heel graag spelen. En ja, ik bezit ook andere kleding dan mijn vertrouwde zwarte overhemd Leuk, tot zaterdag!
Stalkative
1 maand geleden
Hoe laat zal het ongeveer afgelopen zijn?
Rody
1 maand geleden
Ga uit van ongeveer een uur per ronde dus na +- 4 uur na aanvang is het afgelopen.
Stalkative
1 maand geleden
Oké, dat is een prima tijd voor mij, dus ik kom ook
Renegade84
1 maand geleden
Ik wil me ook graag inschrijven (Stefan v.d. Gevel)
Rody
1 maand geleden
Alle inschrijvingen zijn begewerkt!
Azacomu
1 maand geleden
Ik wil me ook graag inschrijven. (Martin Boers)
RexRegis
29 dagen geleden
Ik ben er ook graag bij met +1
Bran
29 dagen geleden
Ik zou me graag in willen schrijven (Bran vd Wateren)
Dustin
27 dagen geleden
Was een gaaf event, dank voor de organisatie en grote complimenten voor Rody die het event erg fijn geïntroduceerd, geleid en gemarshalled heeft. Ik kijk uit naar de volgende keer!
Rody
24 dagen geleden
Quote:
3 dagen geleden
Was een gaaf event, dank voor de organisatie en grote complimenten voor Rody die het event erg fijn geïntroduceerd, geleid en gemarshalled heeft. Ik kijk uit naar de volgende keer!

Graag gedaan, het was een heel tof evenement danzij iedereen die erbij was! Ik kijk ook uit naar de volgende
Sunitram
17 dagen geleden
Misschien is dit niet de plek om dit te vragen (als dat zo is hebben de mods bij deze mijn toestemming om deze post te her-dirigeren naar een beter passende plek op het forum), maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen van dit event. Hoe speelt het spel? En heb je er erg last van dat je je deck niet mag wijzigen?
MagnusMagicus
17 dagen geleden
Ik zou een nieuw topic maken met een meer pakkende titel dan "toernooitje dat al twee weken geleden was"

Kun je hier en daar naar elkaar linken eventueel.
Sunitram
16 dagen geleden
Ik heb de vraag nu ook maar bij het product zelf gesteld
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 17 posts
  • Laatste post Sunitram 16 dagen geleden
  • Gemaakt door Ralf 1 maand geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL