19/20 januari: Prerelease Ravnica Allegiance - Sealed Deck!

TKroes
5 maanden geleden
Ik wil mij graag inschrijven voor zaterdag ochtend met Gruul!
MagnusMagicus
5 maanden geleden
Alle in- en uitschrijvingen en wijzigingen zijn doorgevoerd! Veel plezier allemaal

Controleer ajb je inschrijving!
Czar
5 maanden geleden
Ik schrijf me graag in voor Zaterdag overdag in Delft - Gruul
DCI: 4318742435
H2Otor
5 maanden geleden
Zaterdagochtend Delft:
Keiro - 6030244304 Orzhov
Rogier - 6030120344 Gruul
AncientOne
5 maanden geleden
Ach ja, noteer mij ook dan maar!

Zaterdagochtend Delft: Gruul
Zondagochtend Amstelveen: Rakdos
pieterse
5 maanden geleden
Zondagochtend Delft - Rakdos
Sooty666
5 maanden geleden
Zaterdagochtend , Delft, Bert Timmer - Orzhov en Gijs Timmer - Rakdos graag
magicfun
5 maanden geleden
wil me graag inschrijven voor zondag avond samen metde heer R Haring.
Tjalling
5 maanden geleden
Ik wil me graag inschrijven voor zaterdagavond (Gruul) en zondagochtend (Orzhov) in Delft.
Dinkleberg
5 maanden geleden
Naast mijn betaling aan de Orzhov op zaterdag wil ik graag ook nog op zondag overdag in Delft een feestje pakken met Rakdos!
nielsbap
5 maanden geleden
goedemorgen. ik had aangegeven in mijn post dat ik samen met jos boudestein de thg prerelease zou doen in delft zondag 20ste. (staat er nog niet bij). verder weet ik met welke guilds ik aan de slag wil. overdag rakdos en s'avonds met jos boudestein ga ik simic
Benjieman
5 maanden geleden
Ik wil graag mijn guilds wisselen van zaterdag dag en zondag avond dus wordt dan:

Zaterdag dag: Simic
Zondag avond: Orzhov
JoyceS
5 maanden geleden
Voor zaterdag overdag: Joyce Schreiber (Simic) en Bart Versluis (Simic)
nielsbap
5 maanden geleden
jos boudestein staat twee keer op de thg lijst (wij hebben (jos=azorius & niels=simic))
Xill
5 maanden geleden
ik zie net dat ik het allemaal heel slim omgedraaid heb. ik zou graag zaterdag ochtend azorius spelen en 's avonds orzhov
Mikey1270
5 maanden geleden
Ik wil me graag inschrijven!
Zaterdagochtend - Gruul
Zaterdagavond - Azorius
(Mike Heidt)

Vraagje, winkelkrediet kan zeker niet gebruikt worden voor evenementen zoals prerelease? Anders kan ik gelijk een van m'n kerstcadeaus opmaken...
Deryan
5 maanden geleden
Ik wil graag zaterdag ochtend meespelen in Delft met Simic
DCI 92829169
sbelfroid
5 maanden geleden
Graag inschrijven voor
Delft, zaterdag 11:15, Orzhov
Delft, zondag, 11:15, Simic

Dank je wel
Stefan
Jeff
5 maanden geleden
Op zaterdagavond staat bij mij nu Orzhov, maar na Kaya's vijandige overname schaar ik mij achter de wet en zal ik de Azorius gaan supporten!
MagnusMagicus
5 maanden geleden
Alle inschrijvingen en wijzigingen zijn weer verwerkt! Controleer ajb je inschrijving!

Een paar huishoudelijke mededelingen en antwoorden op vragen:

1. Als je je inschrijft, maar een paar dagen later wil je iets wijzigen, edit dan niet je post maar maak een nieuwe. Ik ga namelijk pas kijken naar wijzigen onder deze post. Toevallig zag ik er net eentje, dus Gwen, je wijziging is doorgekomen . Maar ajb niet doen, normaliter check ik dat helemaal niet meer.

2. Je bent van harte welkom om iemand mee te nemen die alleen komt kijken.

3. We hebben besloten de Prerelease van Leiden te verplaatsen naar Amstelveen. De reden is dat er naast die van de Bazaar nog 2 of 3 zijn in Leiden, er zijn geen Prereleases in de omgeving van Amstelveen en onze hoofdjudge Dustin komt uit die regio, dus dat leek ons handiger. Het is een test en niet definitief, even kijken hoe het gaat bevallen! Maar als het bevalt kan het wel definitief worden.

4. Helaas kun je winkeltegoed niet gebruiken om te betalen voor evenementen, sorry

Excuses dat sommige antwoorden wat lang op zich hebben laten wachten, ik hoop dat alles nu helemaal duidelijk is .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 160 posts
  • Laatste post Shish 4 maanden geleden
  • Gemaakt door Rody 6 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL