19/20 januari: Prerelease Ravnica Allegiance - Sealed Deck!

Arpeg
5 maanden geleden
Ik wil me graag inschrijven voor zondag ochtend(Delft)
Het liefst met simic.

Dimitri van der Plas
Chival
5 maanden geleden
Mike Meerts voor zondagochtend in Delft. Orzhof
Sirre
5 maanden geleden
Ik wil zondag ochtend graag in Amstelveen spelen.
Orzhof!
DCI: 3030197143
animar112
5 maanden geleden
Zaterdag morgen / middag delft . SIMIC! ! 19 januari
Twigwalker
5 maanden geleden
Hoi Claudia - Rakdos en ik - Simic willen graag mee doen aan 2HG op zondag in Delft
Raffanelly
5 maanden geleden
Helaas gaat het niet lukken om er morgen te zijn in Delft, wil me dus bij deze uitschrijven voor de ochtend en avond.

Veel plezier allemaal in ieder geval!
Nevan
5 maanden geleden
Laurens Prins
Graag inschrijven voor die laatste zondag ochtend plek in Delft. Voorkeur voor Gruul.
Gapple
5 maanden geleden
Ik zou graag zondag ochtend gaan met simic
Dong82
5 maanden geleden
Graag schrijf ik nog een dci#-loze vriend in voor zondag overdag in Amstelveen: Michael Kubetska
Ralf
5 maanden geleden
Bedankt voor jullie inschrijvingen!

Het kiezen van een Guild is alleen nog bij registratie op de Prerelease mogelijk; op dit moment is het niet mogelijk om je voorkeur door te geven.

Een aantal spelers zijn op de reservelijst geplaatst - we raden iedereen aan toch te komen. Nooit eerder hebben we spelers bij een prerelease hoeven weigeren en we improviseren graag om zoveel mogelijk spelers mee te kunnen laten spelen.

Er zijn voor meerdere prereleases nog plekjes vrij. Wil je meespelen? Kom dan langs bij de prerelease van jouw keuze.

Veel plezier dit weekend!
Dividian
5 maanden geleden
Ik (Rens van Schaik) en Xander Stenfert willen ons graag inschrijven voor Zondag 20 Janurai om 17:30 voor de Two-headed giant pre-release. De geprefereerde guilds zijn Orzhov & Azorius
Riptide
5 maanden geleden
Ik moet me afmelden ivm vakantie van mn ander e hoofd.
Frank en Ron kunnen niet komen aanstaande zondag avond voor 2 headed.
hallowman3
5 maanden geleden
Ik moet helaas mijzelf en Stephan van der keur afmelden, stephan is bezweken en ligt thuis ziek.
FoxKids
5 maanden geleden
Zondag 2 headed word niet samen met Deborah maar samen met Dave de vos. Die weet morge. Welke guild. En wil mij zelf voor zaterdag 17:30 inschrijven als rakdos
xevorant
5 maanden geleden
Nick Roos voor zondag ochtend meld zich af wegens ziekte,

veel plezier met de vrijgekomen spot iedereen.
Pyrotic
5 maanden geleden
Zondag om 17:30: Peter Schouten & Angela Poggi graag Rakdos en Orzhov!
GlennSLD98
5 maanden geleden
Glenn Hardeman (wat Hartman moest zijn) meldt zich af voor pre-release zondag 20 januari 11:15.

Veel plezier allemaal, iemand van de reservelijst kan mijn spot overnemen
BluezamX
5 maanden geleden
Yo, een vriend van mij zonder BoM account vroeg zich af of mensen nog een prerelease code over hebben voor MtgArena. Als je er een kwijt kan, dm me even!

Volgens mij is het 1 code pp, dus als ik er een heb geef ik het aan.
 bijgewerkt door BluezamX 5 maanden geleden
Rody
4 maanden geleden
Iedereen bedankt voor het komen naar de Prerelease van Ravnica Allegiance! Het was een supertof weekend vol met mooie Magic ervaringen! Voel je vrij om jouw ervaringen hier op het forum te delen

Het je het helaas moeten missen of zou je willen dat je het nog een keer kan meemaken? Op zaterdag 2 februari organiseert Bazaar of Magic een Prerelease 'After Party'. Check deze link voor meer informatie over dit toernooi.

Shish
4 maanden geleden
Supergaaf, weet alleen niet ook of ik dan kan, dus hopen dat ik dan nog kan en dat er dan nog een plekje vrij is
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 160 posts
  • Laatste post Shish 4 maanden geleden
  • Gemaakt door Rody 6 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL