Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

19 September: Pauper bij Bazaar of Magic

seanfrenzy
11 jaren geleden
Op woensdag 19 september organiseert Bazaar of Magic onder leiding van Sean Hoekstra een Pauper toernooi bij Bazaar of Magic in Delft.

De regels voor Pauper zijn heel eenvoudig: je deck mag uitsluitend commons en basic lands bevatten. Pauper zorgt voor een leuke en diverse meta game waar je vooral veel plezier kunt hebben met je eigen brouwsel. Als een kaart ooit is geprint als een common dan mag je de kaart in je deck gebruiken. Hiervoor geldt niet dat de versie in je deck ook daadwerkelijk een common moet zijn. Een Rancor mag je bijvoorbeeld gewoon spelen.

Alle sets (met uitzondering van Unglued & Unhinged) zijn legaal. De volgende kaarten zijn gebanned:

- Frantic Search
- Cranial Plating

Alle belangrijke informatie op een rij:

Datum: Woensdag 19 september
Locatie: Bazaar of Magic, Spoorsingel 72, 2613 BB Delft
Formaat: Pauper
Kosten: 5 Euro
Prijzen: Boosters / Winkeltegoed
Aantal plaatsen: 32
Rondes: 4 rondes
Aanvang: 19:30, zaal open om 19:15 uur.
Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft en gratis parkeren op 8 minuten loopafstand (achter Albert Heijn)

Inschrijven:
Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224). Vermeld je DCI nummer (graag zonder streepjes en/of spaties) bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je deze op de dag zelf!

Rules Enforcement Level:
Regular, we zijn er voor de gezelligheid!

Consumpties:
De Bazaar heeft een assortiment snacks en drinken. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen.

Prijzen:
Boosters of winkeltegoed. De hoeveelheid prijzen is afhankelijk van de opkomst.

Wednesday Night Agenda:
19 september: Pauper
26 september: Nader te bepalen: Legacy / Modern / Extended / Block

Inschrijvingen

01. Sean Hoekstra
02. Stefan de Rooy
03. Julian Geelhoed
04. Liam Mac an Bhaird
05. Ralf Heersma
06. Daniel van Gelderen
07. Jan van der Ham
08. Mathijs Jansen
09. Erikjan Boogaard
10. Reinier Zwitersloot
11. Nick Bresser 42874836
12. Richard van der Neut
13.

Als je je hebt ingeschreven maar toch niet kunt komen, wees dan alsjeblieft zo vriendelijk om je uit te schrijven.
 bijgewerkt door Jan 11 jaren geleden
derooy89
11 jaren geleden
prensent!
Twigwalker
11 jaren geleden
Ik ben er ook bij =) Snel een deckje bouwen dus =)
derooy89
11 jaren geleden
indd... gelukkig hoop vrij.. dus bouwen maar!
marcoboth
11 jaren geleden
misschien ben ik er bij, even bekijken of ik een leuk deckje ervoor kan maken.
Ixidor
11 jaren geleden
Als ik niet aan het trainen ben ben ik er waarschijnlijk wel bij. Moet nog even mijn deckje bij elkaar zoeken / kopen, maar super initiatief!
kv83
11 jaren geleden
Zeker een super initiatief. Jammer dat woensdag-avonden voor mij onhaalbaar zijn. Persoonlijk zie ik dit soort dingen ook liever gewoon op zaterdag middag / ochtend

Veel plezier iedereen iig.
Ralf
11 jaren geleden
Quote:
kv83 13-09-2012 om 09:50
Zeker een super initiatief. Jammer dat woensdag-avonden voor mij onhaalbaar zijn. Persoonlijk zie ik dit soort dingen ook liever gewoon op zaterdag middag / ochtend

Veel plezier iedereen iig.


Vanaf oktober hebben we elke zaterdag ook events bij de Bazaar! Dat zal varieren van Sealed Deck (ook Two Headed Giant), Commander (1x per maand) en af en toe een ander constructed formaat. Daarnaast zijn er natuurlijk de GPTs in diverse formaten.
kv83
11 jaren geleden
Quote:
Ralf 13-09-2012 om 09:53
Quote:
kv83 13-09-2012 om 09:50
Zeker een super initiatief. Jammer dat woensdag-avonden voor mij onhaalbaar zijn. Persoonlijk zie ik dit soort dingen ook liever gewoon op zaterdag middag / ochtend

Veel plezier iedereen iig.


Vanaf oktober hebben we elke zaterdag ook events bij de Bazaar! Dat zal varieren van Sealed Deck (ook Two Headed Giant), Commander (1x per maand) en af en toe een ander constructed formaat. Daarnaast zijn er natuurlijk de GPTs in diverse formaten.
Cool. Super tof om te horen
Liamail
11 jaren geleden
SCHRIJF MIJ IN! **insert evil laugh here**

ik heb al 2 insane sterke casual decks waar bijna niks kwa rares in zaten. Nu nog kiezen welke het wordt!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden (Niet dubbelposten, edit je eigen post ajb.)
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Quote:
Liamail 13-09-2012 om 14:35
ik heb al 2 insane sterke casual decks waar bijna niks kwa rares in zaten. Nu nog kiezen welke het wordt!

En de uncommons eruit

Ik vind het wel heel aardig dat jullie ter gelegenheid van mijn verjaardag een toernooi organiseren, maar ik ben er niet bij...
Liamail
11 jaren geleden
Ik zie het al, Je mag rancor spelen omdat hij vroeger als commen geprint werd. Dan maar een ander deck kiezen!
 bijgewerkt door Liamail 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ja, omdat het een common is in Urza's Legacy. Je mag wel met je uncommon versie spelen, zolang er maar een versie van de kaart common is.
NjitRam
11 jaren geleden
Dat komt omdat Rancor ook als common is geprint
derooy89
11 jaren geleden
lees effe het hele stuk rancor is in een set eerder common geweest.. dus legaal
Twigwalker
11 jaren geleden
Zijn er behalve de genoemde kaarten nog restricties? Spelen we Vintage Pauper of een andere versie? Mogen we bijvoorbeeld 4x Brainstorm spelen of niet?
 bijgewerkt door Twigwalker 11 jaren geleden
seanfrenzy
11 jaren geleden
We spelen "vintage" pauper. alles mag als het ooit als common is geprint. zoals bijv. Brainstorm.
De 2 gebande kaarten zijn vermeld in het topic, deze kaarten zijn sltijd gebanned in pauper.
Twigwalker
11 jaren geleden
Maar als we Vintage Pauper spelen is het dan niet zo dat bijv. Brainstorm en Ponder restricted zijn omdat ze in Vintage ook restricted zijn?
seanfrenzy
11 jaren geleden
Nee.

Ik gebruikte "vintage" omdat ik dacht dat het duidelijk zou maken dat je dan alle sets mag gebruiken maar ik begrijp nu dat het verwarring kan geven.

Het is zoals in de opening post. Je mag alle commons spelen m.u.v. de 2 kaarten die zijn gebanned.
Voor de rest kan je alles 4x spelen.

Je mag dus alle zieke cantrips 4x spelen. alleen jammer dat de zieke combo kaarten die je in vintage zou willen zoeken niet common zijn
kv83
11 jaren geleden
Pauper is een eternal formaat (net zoals commander, vintage en legacy) met een eigen banlist bestaande uit twee kaarten.
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top