Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

19 September: Pauper bij Bazaar of Magic

marcoboth
11 jaren geleden
Het toernooi was erg leuk. Ik speelde zelf met een rood affinity/burn deck. Het formaat is erg aggressief en ik had een aantal kaarten beter in mijn main dan sideboard kunnen hebben (meer burn).

Er werden veel verschillende decks gespeeld (affinity, poison, elves, mono zwart, white weenie, cloudpost (met Capsize), en veel decks die ik niet heb gezien.

Liam heeft uiteindelijk gewonnen met een u/b/r affinity deck.
Twigwalker
11 jaren geleden
Gefeliciteerd Liam! Wat waren de prijzen =)?
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Lijkt me heel leuk formaat. Ik wil denk ik gaan spelen met een deck rond Kiln Fiend en Wee Dragonauts met een cantrip/burn/counter suite aan spells, als het nog een keer komt . Lijkt me heel tof...
Jan
11 jaren geleden
Quote:
marcoboth 20-09-2012 om 17:34
Het toernooi was erg leuk. Ik speelde zelf met een rood affinity/burn deck. Het formaat is erg aggressief en ik had een aantal kaarten beter in mijn main dan sideboard kunnen hebben (meer burn).

Er werden veel verschillende decks gespeeld (affinity, poison, elves, mono zwart, white weenie, cloudpost (met Capsize), en veel decks die ik niet heb gezien.

Liam heeft uiteindelijk gewonnen met een u/b/r affinity deck.


Vergeet Slivers niet!

Het formaat is leuk om eens een keertje te spelen, maar ik denk dat het snel gaat vervelen en we de frequentie dus laag zullen houden.
Liamail
11 jaren geleden
marco zegt steeds dat ik affinity speel, maar ik speel gewoon veel artifacts met atog. Aleen thoughtcast heeft affinity in mijn deck
marcoboth
11 jaren geleden
Sorry Jan! Al verwachten ze het deck nu de volgende keer .

Quote:
Liamail 21-09-2012 om 15:25
marco zegt steeds dat ik affinity speel, maar ik speel gewoon veel artifacts met atog. Aleen thoughtcast heeft affinity in mijn deck


Jouw deck had echter meer weg van het orriginele affinity deck dan die van mij. Ik speelde niet veel meer affinity, alleen Frogmite en Myr Enforcer.
surial
11 jaren geleden
Quote:
Liamail 21-09-2012 om 15:25
marco zegt steeds dat ik affinity speel, maar ik speel gewoon veel artifacts met atog. Aleen thoughtcast heeft affinity in mijn deck


Maar 'affinity' betekent al heel lang 'gewoon veel artifacts en geen affinity kaarten'
timb1234321
5 jaren geleden
Moet je je hier voor aanmelden?
Jan
5 jaren geleden
Quote:
3 uur geleden
Moet je je hier voor aanmelden?


Ik zou het niet doen, dit is namelijk het informatietopic van een toernooi van vijf jaar geleden.
BuidingMage
5 jaren geleden
Haha, nice!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top