2/3 Juni: Prerelease Battlebond - 2HG Sealed Deck

Jan
24 dagen geleden
We hebben voor de Prerelease van Battlebond product ontvangen voor exact 32 teams. We zitten momenteel op 32 ingeschreven teams. Vanaf nu moeten we helaas een reservelijst hanteren voor verdere inschrijvingen.
DominoNL
24 dagen geleden
Alex Bol en Yannick de Lange willen zich nog graag op de reservelijst zetten voor de ochtend van 2 juni.
Elerlevaz
24 dagen geleden
Goeiemorgen!

Ik wil graag 2 teams op de reservelijst zetten voor de zondag (tenzij er gewoon plek is )

Bart van Setten & Randy van Halen
Richard van Setten & Niels de Nekker

ook hebben we interesse in de Draft als daar uiteraar genoeg plek voor is.
klas44
24 dagen geleden
Quote:
16 uur geleden
We hebben voor de Prerelease van Battlebond product ontvangen voor exact 32 teams. We zitten momenteel op 32 ingeschreven teams. Vanaf nu moeten we helaas een reservelijst hanteren voor verdere inschrijvingen.

Betekend dit dat
Chris van der Mee
&
Mark hummel

Jonnick Kirwan
&
Chris Prego
Op de lijst staan om te spelen of reserve
Aangezien we op de reservelijst staan maar wel team 31 en 32 zijn.
Is even verwarrend..
 aangepast door klas44 24 dagen geleden
Jan
24 dagen geleden
Wegens het aantal inschrijvingen en de zeer gelimiteerde hoeveelheid Battlebond boosters die er vanuit Wizards of the Coast beschikbaar zijn voor dit weekend hebben we helaas onze planning voor de Prereleases op de schop moeten gooien.

We hebben nog iets meer boosters weten vrij te maken, en we hebben besloten de boosterdrafts te annuleren, hierdoor hebben we zowel zaterdag en zondag overdag plek voor 24 teams.

De inschrijvingen zijn weer geactualiseerd en er staan momenteel geen teams meer op de reservelijsten.
micvarga
23 dagen geleden
Graag inschrijven voor zondag:
Bart lodder & Michel Vargas Flores
Dividian
23 dagen geleden
Graag zouden Xander Stenfert en ik (Rens van Schaik) mee willen doen met de sealed 2hg event op zaterdag om 11:15 in delft
nielsbap
23 dagen geleden
mijn partner heeft afgezecht dus ik heb een nieuwe partner geregeld (ik hoop en ik denk niet dat ik dan me plek kwijt ben toch). nu zou ik graag met leroy de roo willen
Jan
23 dagen geleden
De inschrijvingen zijn weer bijgewerkt, als je wisselt van partner gaat je reservering niet verloren.
Riptide
22 dagen geleden
Rene de Kok en Ron Haring graag voor zaterdag ochtend.
en
Frank van Vliet en Ron Haring voor Zondag
 aangepast door Riptide 21 dagen geleden
Jan
21 dagen geleden
Staat genoteerd!
1037426
21 dagen geleden
EDIT

Ik kom zondag samen met een vriend van me, die heet John.

Groeten,

Paul van der Steen
 aangepast door 1037426 20 dagen geleden
MVerheijen
21 dagen geleden
Hallo ik wil graag Jeroen Kok en Mario Verheijen inschrijven voor 2 juni.
Jan
21 dagen geleden
De lijst is weer bijgewerkt!
matissparigot
20 dagen geleden
Gabriel Lang en Matiss Parigot zouden zondag (3 juni, 11:15, Two-Headed Giant Sealed Deck) nog graag mee willen doen/op de reservelijst willen komen.
TheRobinros
20 dagen geleden
Als er nog plek is en er nog packs zijn, kunnen Max de Wilde en ik zaterdag nog meedoen?
Pixie
20 dagen geleden
Helaas ga ik het niet redden vandaag..
Ralf
20 dagen geleden
Omdat er een paar afmeldingen waren voor zaterdag hebben we een paar extra plekje beschikbaar voor zondag!

Quote:
5 uur geleden
Helaas ga ik het niet redden vandaag..

Jammer!

Quote:
17 uur geleden
Gabriel Lang en Matiss Parigot zouden zondag (3 juni, 11:15, Two-Headed Giant Sealed Deck) nog graag mee willen doen/op de reservelijst willen komen.

Staat genoteerd!
ExodiaReignited
19 dagen geleden
Ik en Femke willen graag meedoen morgen (Zondag 11:15)
burtyoungsters
18 dagen geleden
Ik vond het echt een super leuk event. Ondanks dat we echt weinig bommen trokken en helaas ook niet veel synergie in onze decks konden stoppen, waren het mooie potten (uiteindelijk 2-3 gegaan...). De mechanics van Battlebond zijn zeker interessant. Ik vind het echt een geweldige set en ga er zeker nog een keer sealed mee spelen. Hopelijk ook nog een keer een draft!

Een aanrader dus!
 aangepast door burtyoungsters 18 dagen geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Informatie
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL