22 december: Ultimate Prize Commander met toffe prijzenpot!

Rody
14 dagen geleden

Ter gelegenheid van het 9-jarig bestaan van Bazaar of Magic organiseren wij op zaterdag 22 december een heel vet Commander 4-speler event met een ultieme prijzenpot!

We spelen vijf ronden Commander. Iedere ronde duurt 60 minuten en we spelen zoveel mogelijk aan tafels met vier spelers. Zorg ervoor dat je deck voldoet aan de Banned en Restricted lijst van Commander. Je kunt punten scoren door je tegenstanders uit te schakelen en door toffe achievements te halen. Meer informatie vind je hieronder!

Voor dit Commander event hebben we een bijzonder goedgevulde en heel gevarieerde prijzenpot! Niemand gaat naar huis zonder prijs; en voor de winnaars zijn er fantastische prijzen te scoren. Meer informatie over de prijzen vind je hieronder!

Alle belangrijke informatie op een rij:

Datum: Zaterdag 22 december
Aanvang: 11:00, zaal open om 10:00
Eindtijd: Circa 17:00
Kosten: € 17,50
Formaat: Commander
Ronden: 5 ronden
Route: Ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en je kan gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen. We hebben naast koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars ook tosti's en broodjes gezond op het menu staan.

Prijzen
We hebben een bijzonder goedgevulde prijzenpot voor dit Commander event! Niemand gaat naar huis zonder prijs; en voor de winnaars zijn er fantastische prijzen te scoren. Afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers komen er bovenop alle prijzen ook boosters Ultimate Masters in de prijzenpot. Hoe meer spelers, hoe meer boosters!

Bovendien kun je je bij dit Commander evenement kwalificeren voor de Commander Finals van 2019, een prestigieus Commander event met een geweldige prijzenpot! Per 10 deelnemers (omhoog afgerond) gaat er een uitnodiging in de prijzenpot.

Regels
Tijdens het event zal zoveel mogelijk gespeeld worden aan tafels met vier spelers, aan de eventuele resterende tafels wordt gespeeld met drie spelers. Er worden drie ronden van elk 60 minuten gespeeld. Je speelt aan tafels met spelers die evenveel punten hebben als jij. Na 60 minuten is de ronde direct afgelopen, er zijn geen extra beurten.

Punten scoren
Elke speler begint de game met 10 punten. Tijdens de game kun je punten winnen en verliezen.

Punten winnen
Om te beginnen kun je punten halen door tegenstanders uit te schakelen. Iedere tegenstander die je uitschakelt is 2 punten waard.

+2: Schakel een tegenstander uit.

Daarnaast kun je met de volgende acties punten verdienen. Deze acties kun je maximaal één keer per game halen:

+1: Deel als eerste combat damage uit in een game
+1: Red een tegenstander van uitschakeling
+1: Schakel een tegenstander uit met Commander damage
+1: Haal de achievement van de ronde
+1: Blijf als laatste over (alleen te halen bij een tafel van drie spelers)

Punten verliezen
Met de volgende acties kun je punten verliezen. Deze acties kun je maximaal één keer per game halen:

-1: Schakel een tegenstander uit voor beurt zes
-1: Schakel al je initiele tegenstanders uit in één beurt
-1: Zoek naar een non-land in je library
-2: Wordt uitgeschakeld
-8: Gebruik een oneindige combo

Achievements
Tijdens het Ultimate Prize Commander Event zijn er vijf achievements die je kunt halen waarmee je extra punten kunt scoren, voor elke game één achievement. Voor elke achievement die je haalt, ontvang je een punt! De achievements worden aan het begin van de ronden bekend gemaakt. We geven je alvast een hint voor de achievements van deze Ultimate Prize Commander: 9 jaar Bazaar of Magic.

Extra beurten
Vanwege de beperkte tijd in een ronde en om te beperken dat spelers te lang aan de beurt zijn, hanteren we een huisregel over het nemen van extra beurten: alle extra beurten worden genegeerd. Je kunt dus geen extra beurten nemen.

Mulligannen
We hanteren de nieuwe mulligan regel die Magic: the Gathering heeft geïntroduceerd. De eerste mulligan is gratis, besluit je daarna verder te mulligannen, dan pak je zes kaarten, daarna vijf kaarten etc. Als je besluit je hand te houden en je hebt minder dan zeven kaarten dan mag je de bovenste kaart van je library bekijken en besluiten die onderop de leggen of te laten liggen (scry 1). Omdat we multiplayer spelen pakt de beginnende speler ook een kaart!

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal 80 spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht maar wel aanbevolen. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224).

Inschrijvingen:
01. Jan van der Ham
02. Ralf Heersma
03. Simon van Houdt
04. Ewoud van Houdt
05. Robin Vondeling
06. Mark de Graaf
07. Matthew Roverts
08. Sander de Leeuw
09. Elohim Lang
10. Bjorn Huizer
11.
...
80.
 bijgewerkt door Jan 1 dag geleden
nielsbap
12 dagen geleden
ik doe mee waarschijnlijk. even mijn agenda erbij pakken thuis
Sanderdl
6 dagen geleden
Ik doe graag mee en ik ga een dappere poging doen om deze keer wat vrienden mee te nemen.
Magicfreak
6 dagen geleden
Ook ik doe weer mee, de vorige keer was het erg leuk!
nielsbap
4 dagen geleden
zoals het er nu voor staat moet ik me jammer genoeg uitschrijven. we proberen voor de zoveelste keer een dnd campaign te starten. duimen dat deze wel voeten aan de aarde krijgt
Rody
2 dagen geleden
Inschrijvingen zijn bijgewerkt!
esewalt
1 dag geleden
Ik doe graag mee.
TempuranJames
3 uren geleden
Beetje verwarrend:

"Ronden: 5 ronden"

En

"Er worden drie ronden van elk 60 minuten gespeeld"

Hoeveel worden er daadwerkelijk gespeeld?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL