22 september: Magic Open House Guilds of Ravnica

Rody
21 dagen geleden

Een GRATIS Magic event voor iedereen!

Magic Open House is namelijk niet alleen bedoeld voor iedereen die al Magic speelt, maar juist ook voor iedereen die nog nooit een kaart heeft aangeraakt! Dit is hét moment om je eerste potje Magic te spelen en kennis te maken met de Magic community!

Bij aanvang van het evenement ontvangt iedere deelnemer een gratis Welcome Deck. Vervolgens wordt er door een gecertificeerde Magic Judge een korte uitleg gegeven over de basisregels van Magic. Hierna is het tijd om landjes te droppen, spells te casten en je krachten te meten met rivaliserende Planeswalkers! Aan de hand van de Welcome Decks spelen we vier games Magic tegen verschillende tegenstanders. Na afloop van deze vier games krijgt iedere deelnemer een veelzijdig cadeautje!

Als het goed is heb je na deze vier games de basisregels in de vingers en de smaak te pakken. Nu is het tijd voor een gezellig Standard toernooitje! Tijdens dit toernooitje zijn alle Standard decks toegestaan. Dit kan dus je Welcome Deck zijn, maar ook bijvoorbeeld een Planeswalker Deck (verkrijgbaar in de winkel) of voor de gevorderde spelers een zelf samengesteld deck.

Als je als doorgewinterde Standard expert je eigen deck meeneemt, denk er dan aan dat het vandaag niet gaat om winnen, we zijn er om met z'n allen een Magische middag te hebben! Zorg er voor dat je deck niet te ingewikkeld is, en niet alleen leuk om mee te spelen, maar ook leuk om tegen te spelen. Pro tip: neem extra (eenvoudige en leuke) Standard decks mee om uit te lenen!

Datum: Zaterdag 22 september
Formaat: Welcome Deck + Standard
Kosten: Gratis
Aantal plaatsen: 30
Rondes: 4 games met Welcome Decks + 4 games Standard
Aanvang: 11:15, zaal open om 10:30
Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
De Bazaar heeft naast een uitgebreid assortiment snacks en dranken ook tosti's in de aanbieding. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water.

Inschrijven
Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224). Vermeld je DCI nummer (graag zonder streepjes en/of spaties) bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je deze op de dag zelf!

Prijzen
We spelen bij de Magic Open House niet voor de winst. Toch valt er behoorlijk wat te winnen. Nieuwe Magicers hebben er een leuke nieuwe hobby bij! Als Magic al je hobby is heb je er na deze dag nieuwe medespelers bij! Daarnaast mag je aan het einde van de dag je Welcome deck mee naar huis nemen. Iedere speler ontvangt daarnaast een veelzijdig cadeautje! Tenslotte is er voor iedereen een geweldig extraatje! Een full-art kaart van de nog uit te komen set Guilds of Ravnica!

Inschrijvingen
01. Jeroen Voogt
02. Jasper van Andel
03. Maarten Bode
04. Walter Spreeuwenberg
05. Coen Sander
06. Bart Sander
07. Niels Baptist
08. Kars Ligtenberg
09. Madelon de Boer
10. Danny Veth
11. Liam Reitema
12. Rolf Duvekot
13. Valentine Arnold
14. Sam Schouten
15. Sebastian van Rhijn
16. Jochem Odijk
17. Deborah Bergen Henegouwen
18. Sara Saukkonen
19. E.V. Borromeo
20. Jeffrey Waagmeester
21. Tim Bouwman
22. Giliano Salas - 2319121697
23. Kyara Davis
24. Stefan Roest - 3112776234)
25. Bram van der Zijden (Nog geen DCI)
26. Jasper Sjouw (Nog geen DCI)
27. Robert Beemsterboer
28. Merlijn Beemsterboer
29.
30.

Als je je hebt ingeschreven maar toch niet kunt komen, wees dan alsjeblieft zo vriendelijk om je uit te schrijven, dan kan iemand anders je plekje innemen. Voorinschrijven garandeert je deelname tot 11.00 uur, vanaf dat moment is je plek niet meer gegarandeerd!
 bijgewerkt door Rody 16 uren geleden
Afghanza
19 dagen geleden
Jeroen Voogt (3314611891) komt en neemt mee:

Jasper van Andel
Maarten Bode
Walter Spreeuwenberg
Rody
14 dagen geleden
Quote:
4 dagen geleden
Jeroen Voogt (3314611891) komt en neemt mee:

Jasper van Andel
Maarten Bode
Walter Spreeuwenberg

Tof dat je zoveel mensen meeneemt! Jullie staan ingeschreven
nielsbap
14 dagen geleden
Ik wil ook graag mee doen. en zal proberen nog wat mensen in mijn omgeving te intresseren voor magic (ik ben een standaard noob en waar beter dan open house om een rogue decklist te testen)
Erebos1201
14 dagen geleden
Ik zou me ook graag in willen schrijven op naam Kars Ligtenberg, verder neem ik Madelon de Boer en Danny Veth mee. (Alledrie nog geen DCI nummer)
Tot nu toe hebben we allemaal nog geen standard gespeeld dus het word leuk om eens te kijken of mijn casual deckjes hier ook wat voor elkaar kunnen krijgen
Pixie
5 dagen geleden
Ik ben er ook weer bij
Niemandthuis
2 dagen geleden
Ik zou mij graag willen inschrijven op de naam Giliano Salas (DCI 2319121697) en ik neem mee Kyara davis.
NateFosters
1 dag geleden
Ik wil graag inschrijven:

Stefan Roest (3112776234)

En ik neem mee:
Bram van der Zijden (Nog geen DCI)
Jasper Sjouw (Nog geen DCI)

Bram en Jasper hebben allebei bijna geen ervaring met magic, maar ze hebben wel interesse.
Bram heeft wel ervaring met Yu-gi-oh en Jasper heeft een paar potjes magic gespeeld.

Ik zal ook wel wat simpele casual decks meenemen voor ze.
 bijgewerkt door NateFosters 1 dag geleden
MagnusMagicus
1 dag geleden
Ik heb de inschrijvingen weer bijgewerkt! Veel plezier met Mentoren en geMentord worden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL