23 juni: BoM Store Championship - Standard

Rody
2 maanden geleden

De Store Championship is het einde van het Dominaria seizoen. Voordat het zover is staan er nog een flink aantal Standard Showdown toernooien op de planning waar jij je ultieme deck kan voorbereiden voor de eindstrijd. Met welk deck denk jij dat je het verschil gaat maken en een plek veroverd in de top 8 en misschien wel naar huis gaat met de winst? Doe mee met dit legendarische toernooi en kroon jezelf tot kampioen van Dominaria en de Bazaar of Magic!

Datum: Zaterdag 23 juni
Aanvang: 11:15, zaal open om 10:30
Formaat: Standard
Kosten: € 10,00
Rondes: 5 rondes Swiss + top 8 single elimination Standard
Planeswalker Points multiplier: x3
Route: Tien minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water. We hebben naast koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars ook tosti's en broodjes gezond op het menu staan.

Prijzen
Bij de Store Championship is er een zeer goed gevulde prijzenpot. Per persoon gaan er minstens drie Boosters Dominaria in de prijzenpot. Verder ontvangt iedere deelnemer een foil full-art promo van de volgende set, Core Set 2019. Voor de top 8 is er daarnaast nog een exclusieve deckbox met art van Core Set 2019. Voor de winnaar van de Store Championship is er bovendien nog een unieke Champion playmat. Ten slotte geven we nog een aantal leuke extra prijzen weg!

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal tachtig spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht, maar wordt wel aangeraden. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de dag zelf!

Inschrijvingen
01. Danny de Waard
02. Marco Bijl
03. Friso Abcouwer
04. Rob van der Burgh
05. John de Deugd
06.
...
 aangepast door Jan 24 dagen geleden
Romero74
1 maand geleden
Heb je kans om met een Challenger deck mee te doen? Uiteraard met wat upgrades. Of is dat echt te zwak voor dit toernooi? Ik wil kijken of ik weer wat serieuzer ga spelen.
Rody
1 maand geleden
Quote:
1 dag geleden
Heb je kans om met een Challenger deck mee te doen? Uiteraard met wat upgrades. Of is dat echt te zwak voor dit toernooi? Ik wil kijken of ik weer wat serieuzer ga spelen.

Ik zou zeggen dat je wel kans maakt maar dat die kans niet heel groot is zonder upgrades. Ik verwacht dat mensen hun sterkste deck meenemen naar de Store Championship dus je moet zeker wel wat upgrades aan je Challenger deck geven. Dan denk ik wel dat je goed mee kan komen
 aangepast door Rody 1 maand geleden
Rody
1 maand geleden
De promokaart en de art van de te winnen Champion Playmat zijn bekend gemaakt!
RobertL
1 maand geleden
Ik doe mee
Danny86
29 dagen geleden
Ik wil me bij deze ook graag inschrijven!
MagicMarco
28 dagen geleden
Ik ook!
Dinkleberg
27 dagen geleden
Ik doe ook mee.
RobertL
25 dagen geleden
Helaas uitschrijven
Rody
24 dagen geleden
Quote:
12 uur geleden
Helaas uitschrijven

Jammer Robert! Bij dezen uitgeschreven.
LegoRobster
24 dagen geleden
Ik ben er morgen ook bij.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Informatie
  • 11 posts
  • Laatste post LegoRobster 24 dagen geleden
  • Gemaakt door Rody 2 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL