29/30 september: Prerelease Guilds of Ravnica - Sealed Deck!

Dordledum
3 dagen geleden
Quote:
1 uur geleden
Pardon, maar hoe moet ik betalen, ik wil graag met een stel vrienden dit doen maar dit is onze eerste keer dus moet ik daar betalen of?

Yep, betalen bij inschrijving op de dag zelf. kom ruim op tijd, de rij is lang!
PiggieCraft
3 dagen geleden
Thx, dordledum
Dionterwiel
3 dagen geleden
Hoihoihoi ik wil bij deze mijzelf (Dion Terwiel) opgeven voor zondag overdag met boros , en Gwen Hanssen (dci 4318742438 ) met dimir.
Zin in!!
 bijgewerkt door Dionterwiel 3 dagen geleden
PeterP
3 dagen geleden
Peter van der Padt zaterdag 1100 uur golgari en zaterdagavond selesnya; zondagochtend in Leiden dimir en zondagavond in Leiden boros
timefortim
2 dagen geleden
Ik kom graag zaterdagochtend (dimir) en zondagochtend (golgari), allebei in Delft
 bijgewerkt door timefortim 2 dagen geleden
Thomas34
2 dagen geleden
Zondagochtend doe ik graag mee in Delft. Of is er ook een gewone release de week erna? Misschien doen ik dan liever dat weekend mee.
MagnusMagicus
2 dagen geleden
Dimir Rick komt via de achterdeur binnen met een loper en weet de inhoud van zijn boosters al een week voor de Prerelease.

Dimir Bruno sneakt achter Rick aan en weet de inhoud van de boosters van Rick al een dag voordat hij het zelf weet. En 's avonds ruilt Bruno in voor en gaat hij bliksemsnel op de overwinning af!

Mike maakt een vijand voor het leven van Ral, Izzet Viceroy door over te lopen naar Selesnya.

Ramon en Sean zijn maximaal gehyped voor hun Boros/Dimir samenwerking! Ramon met een tweehandig zwaard en Sean met een versgeslepen mes.

Golgari Stefan schudt de insecten uit z'n haar, want anders mag hij het pand niet in, en parkeert zijn zombie netjes buiten voor de deur.

Robin shapeshift in een boosterbox en komt zo in de vitrine terecht waar hij goed alles kan Surveilleren.

Elohim bereidt een machine voor die 80% kans heeft op een 100% win, maar met een 10% kans op licht falen en 11% kans op casastrofale ontploffingen. Kan niet mis gaan! Zeker niet omdat zijn broer ook meedoet als Boros, kan die Elohim op z'n hoofd slaan als het verkeerd dreigt te gaan.

Matiss staat vooraan in het strijdveld naast Aurelia, zijn grote mentor!

Jeff kiest gelukkig voor Boros, zodat hij geMentored kan worden! Jeff, laat weten dat het je eerste prerelease is als je daar bent en er zijn genoeg mensen om je te helpen!

Dion mentort een Goblin tot soldaat en Gwen zorgt ervoor dat die soldaat week twee niet haalt omdat hij 'per ongeluk' van een balkon af viel.

Peter knuffelt op zaterdag 's ochtends een zombie en 's avonds een boom en zondag knuffelt hij een baron die per ongeluk daardoor in zijn mes valt en in de avond staat hij in glinsterende wapenuitrusting de Boros Guildgate te bewaken.

Tim is in zaterdag goede vrienden met Lazav en gaat in op zondag verkleed als Zombie Plant de Golgari representeren.

Thomas twijfelt nog over de datum, laat staan een guild. De Boros kunnen kanonnenvoer gebruiken, de Golgari willen je best als bemesting, de Dimir hebben een oefentarget nodig, de Selesnya willen je wel inlijven en de Izzet hebben je wel nodig voor een experimentje, dus maak je keuze! Er is een draftweekend op 6 oktober, details worden woensdag bekend gemaakt. Ik heb je nu wel ingeschreven voor zondagochtend.
R.Koldenhof
2 dagen geleden
Bij gebrek aan reactie, schrijf mij maar in als een Golgari Findbroker in delft op zondachochtend, en dan zie ik nog wel of er nog iemand een partner nodig heeft in de avond, dan zal ik Selesnya proberen indien mogelijk.

DCl : 8318600772
Mikey1270
2 dagen geleden
Ik geloof dat je een foutje hebt gemaakt in mijn inschrijving MagnusMagicus, mijn tijdsexperimenten vinden plaats in de ochtend, en mijn alternatieve-tijdlijn boomknuffelen s'avonds... Ik wil niet drakenvoer worden!
(Electromancer by day, treehugger at night!)
MagnusMagicus
1 dag geleden
Romme wordt Golgari Findbroker DeLuxe! Al is hij eigenlijk een overloper als hij 's avonds inruilt voor . Schande!

Mike heeft een Lightning Bolt teveel door z'n oren gehad, want Magnus doet natuurlijk nooit iets fout . De tijdloop is hersteld, Bad Wolf.
Stalkative
1 dag geleden
Ik wil graag mijn guildvoorkeur naar Dimir veranderen zondagochtend
want dat moet vanwege mijn username
 bijgewerkt door Stalkative 1 dag geleden
NateFosters
1 dag geleden
Ik wil graag inschrijven voor zaterdagochtend in Delft:

Stefan Roest DCI 3112776234 (Golgari)
Stan Verhoeckx DCI 7112776241 (Dimir)
Rob Uithol DCI 5112776250 (Boros)
Farri Lensen DCI 9316067306 (Golgari)
Ruben Everwijn DCI 5112776287 (Dimir)
Zc0p3
1 dag geleden
Ook graag inschrijfs
- Zaterdag overdag - izzet
- Zondag overdag - dimir
Thomas34
22 uren geleden
Hé Magnus! Ik word wel een oefentarget op zondagochtend. Dimir dus.
MagnusMagicus
22 uren geleden
Koen valt voor de illusie en loopt over naar de Dimir!

Stefan, Stan, Rob, Farri en Ruben zijn net een D&D groep! Stefan als Fungus Fighter, Stan een Dimir dief, Rob een Boros Barbarian, Farri een Slimy Sorcerer en Ruben de Dimir DM!

Joey gaat experimenteel experimenteren op zaterdag en meesterlijk moorden op zondag!

Thomas vind zichzelf een oefentarget (wat mij meer Boros lijkt ), maar duikt onder bij de Dimir!
RobertL
20 uren geleden
Voor zaterdag overdag en 's avonds:
Ken Voskuil (beide Golgari)
Nevan
17 uren geleden
Graag inschrijven: Laurens Prins, voorkeur golgari, zondag ochtend Delft.
RQRMasterX
15 uren geleden
Inschrijven Delft Zaterdag 11:15 :

-Robbin Roodenburg (Golgari)
-Lorenzo Van Doorn (Dimir)
-Tedo Seijses (Golgari)
Xicitos
13 uren geleden
Graag inschrijven voor zaterdag 11:15 in Delft, als Golgari
ODMvL
9 uren geleden
Hopelijk nog optijd. Doe mij maar 4x omdat het kan.
Za ochtend Boros,
Za middag Golgari,
Zo ochtend (delft) Izzet
en zo avond (delft) Dimir.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 97 posts
  • Laatste post ODMvL 9 uren geleden
  • Gemaakt door Rody 21 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL