5 juni: Dungeons & Dragons Adventure League

Rody
5 dagen geleden

Liefhebbers van Dungeons & Dragons opgelet: op woensdag 5 juni organiseert Bazaar of Magic een maandelijks Dungeons & Dragons evenement: D&D Adventure League!

Bij het Dungeons & Dragons avontuur zijn spelers van alle niveaus welkom. Aan het begin van het avontuur wordt aan beginnende spelers uitgelegd hoe je D&D kunt spelen en alle benodigdheden worden door ons verzorgd. Je hoeft zelf niets mee te brengen. We hebben plek voor maximaal 24 spelers. Het avontuur duurt ongeveer 3 uur.

Het maak niet uit of je een beginnende avonturier bent of dat je bijvoorbeeld al een level 5 karakter hebt, iedereen is welkom op de D&D Adventure League. Voor nieuwe en ervaren spelers hebben een avontuur dat aansluit bij hun helden.

Schrijf je hieronder in en vermeld bij je inschrijving het level van je karakter. Hier kunnen de spelleiders rekening mee houden in de voorbereiding.

Datum: Woensdag 5 juni
Aanvang: 19:30, zaal open vanaf 19:15
Duur: ongeveer 3 uur
Kosten: € 4,00 per persoon, inclusief een consumptie
Route: Ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en je kan gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water. We hebben koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars op het menu staan.

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal 24 D&D spelers. Van tevoren inschrijven wordt aangeraden. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld bij je inschrijving het level van je karakter en je DCI nummer. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de dag zelf!

Inschrijvingen
01. Simon van Houdt
02. Robin Vondeling
03. Niels Baptist
04. Julian Geelhoed
05. Sebas
06. Peter
07. Wes
08. Vanessa
09.
10.
...
24.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 dagen geleden
nielsbap
5 dagen geleden
ik doe mee.
Twigwalker
5 dagen geleden
Ik wil graag mijzelf en 4 andere inschrijven namelijk
Sebas, Peter, Wes en Vanessa. Characters volgen later, maar hoogstwaarschijnlijk lvl 1.

Wel nog een vraag, zijn de sessies in het Engels of in het Nederlands?
 bijgewerkt door Twigwalker 5 dagen geleden (Lvl characters)
MagnusMagicus
4 dagen geleden
Bijgewerkt, ik ga het navragen!
Twigwalker
4 dagen geleden
Laat ik maar meteen nog wat meer vragen stellen:
Spelen we helemaal 'theater of the mind' of zijn er ook battle maps en eventueel miniatures, terrain pieces e.d.?
Er staat 19:30 beginnen, vanaf hoe laat kunnen we binnen lopen?
LegoRobster
4 dagen geleden
Alle source material is in het Engels, en ik vind persoonlijk Engels fijner omdat alle officiële termen en benamingen die gekoppeld zijn en je character dat ook zijn. Vaak wordt het echter een mengelmoesje tussen Engels en Nederlands, vooral als niet iedereen de voorkeur heeft voor Engels.

Bij het topic voor de commander night (dat dezelfde avond georganiseerd wordt), staat vermeld dat de zaal om 19:15 opent, dus ik ga er vanuit dat dit ook voor D&D het geval is. Afgelopen keer speelden wij zonder battle map en mini (dus volledig theater of the mind), maar dat was specifiek aangegeven voor onze tafel. Het zou goed kunnen dat de andere tafels hier wel gebruik van maakten, maar daar heb ik niet specifiek op gelet.
Rody
4 dagen geleden
Wat Rob zegt klopt helemaal. Ik heb gelijk even de tijd in het topic aangepast

Er waren vorige keer ook tafels die gebruik maakte van battle maps en mini's. Van te voren wordt de voorkeur van de tafel besproken. Hetzelfde geld ook voor de gesproken taal.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Rody 4 dagen geleden
  • Gemaakt door Rody 5 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL