7/8 juli: Prelease Core Set 2019 - Sealed Deck!

MagnusMagicus
1 maand geleden
En zo geschiedde het dat Sooty666, de lokale Elvish Clancaller, zijn ability activeerde om mede-Clancaller Gijs op te roepen, om samen te heersen op de Prerelease!
TiB
1 maand geleden
Ik zou graag Tim Blom en Niels Weezepoel voor zaterdag 11.15 in Delft in willen schrijven.
Obituary
1 maand geleden
Vraagje, enig idee tot hoelaat de ochtend sessie duurt? Dit zou eventueel mijn eerste pre release kunnen worden maar ik moet echt om 14:30 bij een andere afspraak zijn..

Mvg Jeff
 aangepast door Obituary 1 maand geleden
Magicfreak
1 maand geleden
Quote:
1 dag geleden
Elohim en Gabriël, ook wel bekend als Gigantosaurus en Colossal Dreadmaw, staan ingeschreven!

Nou, nu kan het al helemaal niet meer fout gaan
Top!
Amanda
1 maand geleden
Quote:
7 uur geleden
Vraagje, enig idee tot hoelaat de ochtend sessie duurt? Dit zou eventueel mijn eerste pre release kunnen worden maar ik moet echt om 14:30 bij een andere afspraak zijn..

Mvg Jeff

Dan kun je niet alle rondes spelen. Meestal is het rond 17:00-17:30 afgelopen. Maar waarschijnlijk kun je wel 2 of 3 rondes spelen van de 5.
underscoreENTER
1 maand geleden
Graag schrijf ik Chris klomp en Mark Boelhouwer in voor de 2hg Prerelease op zondag!
RobintM
1 maand geleden
Ik doe ook graag mee op de zaterdagochtend!
felletje
1 maand geleden
Graag zouden Maaike Schoonderwoerd en ik ons willen inschrijven voor de Two-headed giant evenement op zondag in Delft. Bedankt!
Sars
1 maand geleden
Helaas moet ik mij afmelden voor de zaterdagochtend ik Delft
ExodiaReignited
1 maand geleden
Ikzelf en Femke doen graag mee zaterdagochtend in Delft.
Jan
1 maand geleden
Alle inschrijvingen zijn weer bijgewerkt! We hebben nog wat plekjes over, wil je meespelen kom dan naar de winkel of schrijf je vooraf in!
epox1990
1 maand geleden
is het nog mogelijk in te schrijven voor een plek op: Zaterdag 7 juli, Delft, 17:30?
Stalkative
1 maand geleden
Ik kom morgenavond met Nino van de Rijzen 2HG spelen
Pixie
1 maand geleden
Ik wil graag zondagochtend in Delft meespelen...
Domri186
1 maand geleden
Zondagochtend delft graag
Jan
1 maand geleden
De inschrijvingen zijn weer up-to-date. Toch nog meespelen? Dat kan! Kom naar de Prerelease en we regelen je inschrijving ter plekke.
BakjeSlaSaus
1 maand geleden
Hi! Ik heb helaas geen tijd om mee te spelen (heb een zondags Ikea dag, je weet hoe het is.)
Ik zou echter wel heel graag langs Delft willen rijden om een prerelease pack of 2 op te pikken.
Is dat ok of dien je echt deel te nemen aan matches?
 aangepast door BakjeSlaSaus 1 maand geleden
timefortim
1 maand geleden
Is het bij de pizza bestellingen vanavond ook mogelijk om een veganistische pizza te bestellen? Die hebben ze tegenwoordig wel bij de Dominos. Ik wil met mijn vriendin gaan en die eet veganistisch, dus vandaar.
Jan
1 maand geleden
Quote:
3 uur geleden
Hi! Ik heb helaas geen tijd om mee te spelen (heb een zondags Ikea dag, je weet hoe het is.)
Ik zou echter wel heel graag langs Delft willen rijden om een prerelease pack of 2 op te pikken.
Is dat ok of dien je echt deel te nemen aan matches?

Je kunt door deel te nemen aan de Prerelease Party ook een Prerelease Pack ophalen. Je hoeft daarvoor niet te spelen.
BakjeSlaSaus
1 maand geleden
@Jan, yes het was gelukt! (de verdwaalde Amsterdammer met baby+vrouw xD)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Informatie
  • 69 posts
  • Laatste post BakjeSlaSaus 1 maand geleden
  • Gemaakt door Rody 2 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL