7 november: Flashback Draft - Masters 25

Rody
7 dagen geleden

Ga terug in de tijd met de Flashback Draft en herleef unieke draft-formats met deze keer: Masters 25!

Masters 25 neemt je mee terug in de tijd. Reis naar de populairste planes en speel met de vetste kaarten uit de rijke historie van Magic. Master sets zijn altijd een genot om mee te draften en zeker als je kaarten uit elke Magic: the Gathering set ooit uitgebracht kan verwachten. Schrijf je in, draft mee, open een Jace, the Mind Sculptor en reis door alle planes van de afgelopen 25 jaar!

Datum: Woensdag 7 november
Aanvang: 19:30, zaal open om 19:15
Eindtijd: Circa 23:00
Kosten: € 30,00
Formaat: Boosterdraft Masters 25
Ronden: 3 ronden
Route: Ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en je kan gratis parkeren naast de deur!

Flashback Draft agenda
7 november: Masters 25
12 december: Conspiracy 1

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water. We hebben koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars op het menu staan.

Prijzen:
9 punten (3 wins): 4 boosters Guilds of Ravnica
7 punten (2 wins, 1 draw): 3 boosters Guilds of Ravnica
6 punten (2 wins, 1 loss): 2 boosters Guilds of Ravnica
5 punten (1 win, 2 draws): 1 booster Guilds of Ravnica
4 punten (1 win, 1 draw, 1 loss): 1 booster Guilds of Ravnica

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal tachtig spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht, maar wordt wel aangeraden. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de dag zelf!

Inschrijvingen
01. Rody van Velzen
02. Niels Baptist
03.
...
 bijgewerkt door Rody 7 dagen geleden
nielsbap
7 dagen geleden
ik denk dat ik wel mee wil doen (als er genoeg mensen zijn natuurlijk)
Rody
7 dagen geleden
Quote:
20 minuten geleden
ik denk dat ik wel mee wil doen (als er genoeg mensen zijn natuurlijk)

Je staat erbij! Nog 4 inschrijvingen en we hebben al genoeg voor een draft al zou meer leuker zijn natuurlijk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post Rody 7 dagen geleden
  • Gemaakt door Rody 7 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL