8 februari: FNM - Modern & Boosterdraft

Rody
5 maanden geleden

Bazaar of Magic organiseert wekelijks Friday Night Magic op de vrijdagavond! We spelen elke week Boosterdraft (Ravnica Allegiance) en om de week spelen we Modern en Standard (Ixalan Rivals of Ixalan Dominaria Core Set 2019 Guilds of Ravnica Ravnica Allegiance). Daarnaast spelen we ook regelmatig Commander. Hou de agenda in de gaten!

Vrijdag 8 februari is het weer tijd voor Modern! Welke kaarten uit Ravnica Allegiance laten zich zien vanavond?

FNM agenda
8 februari: Modern Boosterdraft Ravnica Allegiance
15 februari: Standard Boosterdraft Ravnica Allegiance
22 februari: Modern Boosterdraft Ravnica Allegiance Commander
1 maart: Standard Boosterdraft Ravnica Allegiance

Zaal open
19:15

Aanvang
19:30

Schieweg 87 C
2627 AT Delft

Bazaar of Magic ligt op ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid.
Je kan bij Bazaar of Magic gratis parkeren direct voor de deur!

Kosten
Boosterdraft Ravnica Allegiance: € 13,50
Standard / Modern / Commander: € 6,00

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen. We hebben naast koffie, thee en bronwater ook selecte frisdranken en candybars op het menu staan.

Prijzen
Op de FNM kan je altijd boosters van de laatste reguliere serie en FNM promo's winnen. Bij Boosterdraft hanteren we onderstaand prijzenschema. Daarnaast hebben we een FNM spaaractie. Als je zes FNM's meespeelt krijg je een random promo! Ten slotte hebben we regelmatig ook nog extra FNM promo's over om te verloten.

Prijzen Boosterdraft
9 punten (3 wins): 4 boosters Ravnica Allegiance FNM promo
7 punten (2 wins, 1 draw): 3 boosters Ravnica Allegiance
6 punten (2 wins, 1 loss): 2 boosters Ravnica Allegiance
5 punten (1 win, 2 draws): 1 booster Ravnica Allegiance
4 punten (1 win, 1 draw, 1 loss): 1 booster Ravnica Allegiance

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal 80 spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht maar wel aanbevolen. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de avond zelf!

Inschrijvingen Boosterdraft Ravnica Allegiance
01. Cicero Voois
02. Rody van Velzen
03.
...

Inschrijvingen Modern
01. Jasper Valstar
02. Peter Schouten
03. Angela
04. Robin Ros
05.
...
 bijgewerkt door Rody 5 maanden geleden
Shish
5 maanden geleden
Ik denk dat ik wel mee doe met de draft, tot hoelaat zal dit ongeveer duren, schatten jullie?
Rody
5 maanden geleden
De FNM is meestal rond kwart 11 klaar, soms loopt het uit tot half 12.
wallscanattack
5 maanden geleden
Ik doe graag mee aan modern vrijdag
Pyrotic
5 maanden geleden
Ik en Angela doen graag mee voor Modern op vrijdag
TheRobinros
5 maanden geleden
Voor mij het anagram van romned
Rody
5 maanden geleden
Gaat lekker met de inschrijvingen voor Romn... Modern!
Shish
5 maanden geleden
Verwachten jullie nog wat meer voor de boosterdraft? Het is nog maar een klein dagje verwijderd van nu, so.
TheRobinros
5 maanden geleden
Twee weken na de release en ik heb sowieso nog niet meegemaakt dat er te weinig mensen waren voor de draft. Ik zou me geen zorgen maken voor de draft morgen
Rody
5 maanden geleden
De meeste mensen die komen voor de FNM schrijven zich niet altijd in. Ik verwacht ook dat het doorgaat, het is namelijk nog nooit voorgekomen dat het niet doorgaat.
Shish
5 maanden geleden
Oke top, heb er zin in namelijk haha
nielsbap
5 maanden geleden
robin ros ik zou je graag ene keer willen uitnodigen om bij mij thuis te komen spelen maar je account is prive dus 1. ik weet niet of je dat wil. en 2 ik wist niet hoe ik je anders kon contacteren.
token_guy
5 maanden geleden
Ik doe graag mee voor draft
wallscanattack
5 maanden geleden
Ik ga het helaas toch niet redden vanavond. Hopelijk gaat het wel door, anders excuus.
Shish
5 maanden geleden
Vond de draft echt erg leuk, ben zeker wel van plan om gezellig vaker mee te doen
TheRobinros
5 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
robin ros ik zou je graag ene keer willen uitnodigen om bij mij thuis te komen spelen maar je account is prive dus 1. ik weet niet of je dat wil. en 2 ik wist niet hoe ik je anders kon contacteren.

Oh oeps.
Well, je hebt mijn nummer nu
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 16 posts
  • Laatste post TheRobinros 5 maanden geleden
  • Gemaakt door Rody 5 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL