Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Aankomende evenementen bij Bazaar of Magic!

Rody
4 jaren geleden
Bazaar of Magic presenteert een nieuwe manier om je in te schrijven voor evenementen!



Aangezien het nieuwe event systeem nog in beta is vind je hieronder links naar alle aankomende events:

Magic the Gathering
Alle aankomende Magic: the Gathering evenementen.

KeyForge
Alle aankomende KeyForge evenementen.

Dungeons & Dragons
Alle aankomende Dungeons & Dragons evenementen.


Inschrijven voor deze evenementen is makkelijker en sneller dan ooit. Met één druk op de knop heb jij je plekje gereserveerd en ontvang je een emailbevestiging van je inschrijving. Het is ook mogelijk om anderen in te schrijven voor een evenement.

Mocht je vragen, opmerkingen of problemen hebben met het inschrijven voor evenementen, dan ontvangen we graag jouw feedback!
 bijgewerkt door Rody 4 jaren geleden
Rody
4 jaren geleden
Saturday Standard toegevoegd, de vervanger van Standard Showdown! De eerste Saturday Standard is op zaterdag 20 juli.
Rody
4 jaren geleden
Check of je al bent ingeschreven voor alle events waar je aan mee wilt doen!
Rody
4 jaren geleden
Dit weekend is het Draft Weekend met Core Set 2020!
cindy
4 jaren geleden
Friday night magic is Dat iedere vrijdag en ook altijd de zelfde tijden
Rody
4 jaren geleden
Quote:
23 uren geleden
Friday night magic is Dat iedere vrijdag en ook altijd de zelfde tijden


FNM is inderdaad iedere vrijdag en altijd dezelfde tijden. 19:15 deur open, 19:30 beginnen. Elke week is er Boosterdraft, om de week Modern of Standard en elke drie weken Commander. Check de agenda voor de aankomende events
Galbatorix
4 jaren geleden
Wat is precies het verschil tussen een Prerelease toernooi en een Prerelease Party? Op de eventpagina staat het voor mij niet heel duidelijk aangegeven.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Wat is precies het verschil tussen een Prerelease toernooi en een Prerelease Party? Op de eventpagina staat het voor mij niet heel duidelijk aangegeven.


De Party staat los van het toernooi. Bij de Party koop je een Prerlease pack en krijg je 2 boosters Throne of Eldraine als "prijs". Daarna kun je zoveel of zo weinig spelen tegen andere mensen die dit ook doen, en kiezen of je boosters inzet voor de win of niet.

Bij het toernooi krijg je alleen het Prerelease pack en gaan je boosters in de prijzenpot. Daarna speel je tegen andere mensen in het toernooi een aantal rondes en win je boosters afhankelijk van hoe goed je het doet.

Bij de party kun je dus kiezen om niet voor prijzen te spelen en gewoon je twee boosters te houden, en je kunt op elk moment stoppen en naar huis gaan. Bij het toernooi moet je hem wel afmaken, maar weet je zeker dat je tegenstanders hebt die het even goed doen als jij, en kun je ook meer prijzen winnen als je het goed doet.
wallscanattack
4 jaren geleden
Hallo, is er standard komende zaterdag, of alleen Brawl?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik quote de eerste zin van het Brawl event dit weekend:
Quote:
Het Magic Weekend staat dit keer helemaal in het teken van het nieuwe multiplayer speltype: Brawl!
maus
2 jaren geleden
Hallo iedereen,

Vrijdag wordt voor mij de eerst keer bij een BOM evenement(commander) maar ik kan me herinneren dat er een punten systeem was. wat de nadruk legt op fair magic en Cedh/solitaire uit sluit om leuke rondes te voorzorgen, waar niet 1 persoon alles aan het doen is.

Kan iemand mij een link sturen waar ik deze lijst kan vinden. Ik heb al een tijdje gezocht en ik kan het nergens meer vinden.
TheRobinros
2 jaren geleden
Wat je beschrijft is op de Commander nights van de bazaar van toepassing, maar niet op FNMs. Er is dus geen puntensysteem en je kan je niet kwalificeren voor andere evenementen, komende vrijdag. De lijst die je bedoelt kan je wel vinden bij de Commander-evenementen die meestal op woensdag zijn.
maus
2 jaren geleden
Duidelijk, dank je!
maus
2 jaren geleden
Kan iemand me vertellen wat de range is van powerlevels die ik kan verwachten op een commander FNM?
En zijn er wat ongeschreven regels in de communitie?
Crash
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Kan iemand me vertellen wat de range is van powerlevels die ik kan verwachten op een commander FNM?
En zijn er wat ongeschreven regels in de communitie?


Er is eigenlijk voor iedereen wel wat wils. Sommige mensen willen hun decks uittesten, anderen vinden het leuk om janky decks te spelen. Meestal vind iedereen wel wat ze zoeken .
 bijgewerkt door Crash 2 jaren geleden
dmark04
2 jaren geleden
Hey I was looking through the events and I was wondering if BoM ever organizes any Pauper Events? I'm a big fan of the format and would really love to play in person
Rody
2 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Hey I was looking through the events and I was wondering if BoM ever organizes any Pauper Events? I'm a big fan of the format and would really love to play in person


Hi there, at the moment we don't have any pauper events planned but keep your eye on the event page because more people have showed their interest in the format so Im sure we will do a pauper event in the near future.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 17 posts
  • Laatste post Rody 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top