Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chaos Draft?

Shish
5 jaren geleden
Hallo allemaal,

Ik ben vrij op 6, 7 en 8 februari en een chaos draft lijkt me erg leuk om een keer te doen bij de bazaar op een van die drie dagen. Dit zouden we dan doen met de Draftbox Chaos Draft en kan met uiterlijk 8 (en minstens 6) man. Het nadeel van die dagen is wel dat het overdag moet zijn, dus ik hoop dat er genoeg animo voor kan worden bereikt (ben ook niet heel vroeg met het kijken of dit kan gebeuren). Bovendien heb ik ook niet heel veel ervaring met drafts organiseren, dus ik weet ook niet goed hoe het zit met pairings etc, maar daar kunnen we vast samen wel uitkomen. In ieder geval lijkt het mij erg leuk en wil ik kijken of ik genoeg mensen hier kan vinden om mee te doen.

Groetjes
Shish
5 jaren geleden
Overigens, hoeft niet per se op een van die dagen. Woon je ergens rond Rotterdam/Delft/Maassluis/Vlaardingen en lijkt het je leuk om mee te doen, stuur me een berichtje, ik wil dit graag een keer doen met 8 man, lijkt me heel leuk.
Feralbeat
5 jaren geleden
Lijkt mij leuk, en ben toevallig 8Feb vrij
Shish
5 jaren geleden
Ik heb al 6 man, zou echt top zijn als we de 8 kunnen bereiken. Chaos draft -> veel fun & gezelligheid. Stuur me een berichtje als je interesse hebt
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post Shish 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Shish 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top