Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Commander (EDH) Meeting

Verdes
12 jaren geleden
Hey allemaal,

gezien de meeste van ons wel EDH/Commander spelen leek het me een keer leuk om met zijn allen, lees een hele hoop, bij elkaar te komen. Dan kunnen we namelijk lekker veel potjes EDH spelen, lekker ruilen zonder postzegels en enveloppen en gezellig wat eten en drinken . Ik denk dat het dan het makkelijkst is om of dit in het midden van het land te doen, of miss bij Bazaar zelf. Laat het ff weten als je zin hebt of miss een goed idee kan toevoegen.

Groetjes,

Nick
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik ben helemaal voor! Ik woon zelf in Leiden, maar ik heb een auto en ben "willing to travel" . Alles in de omgeving Rotterdam-Delft-Leiden-Amsterdam-Utrecht is niet zo'n probleem.
Waus
12 jaren geleden
Een meeting bij de Bazaar zelf lijkt me wel lache voor een zooi EDH potjes
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik ga dat sowieso ook nog wel organiseren, maar meer initiatief juich ik van harte toe .
Verdes
12 jaren geleden
Heb er echt heel veel zin in.
RickA
12 jaren geleden
Dat klinkt erg leuk.
Eclavyrr
12 jaren geleden
Vind het een leuk idee, kweet alleen niet hoe werkbaar het is voor mij (en de andere zuiderlingen). Ikzelf heb een NS jaarkaart op kosten vd baas, dus voor mij is het wijs me in de juiste richting en ik spring op de trein. Wilde sowieso eens een keer langskomen, maar dat zal eind mei worden in de week voor of na de AnimeCon aangezien ik dan twee weken verlof heb
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik ga ook zeker wel vaker dan eens een Commander party houden op de Bazaar, dus dat gaat goed komen .
ebonpraetor
12 jaren geleden
Ik ben er ook wel voor te porren.
Nijntje
12 jaren geleden
Ow ja waarom niet? Wie weet kan ik wel eens meegaan ik heb sinds kort het leuke aan EDH ontdekt. Terwijl ik het eerst echt een stom speltype vond. Ik hou meer van pats-boem-bang-snel-gaan met die banaan-1 op 1 potjes magic. EDH kost toch wat meer tijd en geduld (ken ik niet )

Wanneer ongeveer mag dit plaatsvinden?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik laat de eerste meeting aan Verdes over, maar op redelijk korte termijn ga ik zeker wat organiseren . Wordt waarschijnlijk een zaterdag.
Verdes
12 jaren geleden
ff een datum prikken binnenkort.
Blue
12 jaren geleden
Helaas heb ik nog (steeds) geen EDH deck maar aangezien dat in mijn omgeving ook regelmatig gespeeld wordt zal ik er ook aan moeten geloven...
Zodra ik wat meer ervaring heb met EDH en de locatie is vanuit Enschede goed te bereiken doe ik graag een keer mee!
Alvast veel plezier toegewenst!!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ervaring is geen excuus, als ik er ben kun je een deck lenen en leggen we het terplekke uit
Blue
12 jaren geleden
Hehe, daar heb je een punt .
Een paar weken geleden heb ik toevallig mijn eerste (en tot nu toe laatste) potje EDH gespeeld, ook met een geleend deck maar het is toch wat leuker om met een zelf gebouwd deck te spelen...
Volgens mij valt er qua regels bij EDH niet veel uit te leggen als je de regels van Magic kent toch? Ik dacht dat er bij EDH alleen aan de samenstelling van het deck bijzondere regels ten grondslag liggen.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat klopt . Nu zijn er wel tips voor het bouwen van een deck (Lightning Bolt is niet goed genoeg, Inferno wel bijvoorbeeld ), maar als je de paar specifieke Commander regels voor het bouwen kent, kun je zo meedoen .
Blue
12 jaren geleden
Jup, alleen ben ik er nog niet aan toegekomen om zelf een EDH deck te bouwen... Denk dat ik daar deze week eens voor ga zitten .
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Kies een Commander, open een topic en we klussen wat samen met je .
ebonpraetor
12 jaren geleden
Ik vermoed dat er volgende week nog maar 5 kaarten missen uit mijn beoogde commander deck. Ruim goed genoeg dus om er mee te kunnen spelen.
Blue
12 jaren geleden
Zodra ik de eerste versie van mijn EDH deck af heb zal ik er een topic voor aanmaken, hopelijk komen daar dan veel replies op zodat ik (en anderen) er nog wat van op kunnen steken!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 45 posts
  • Laatste post Zoockey 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Verdes 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top