Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Commander (EDH) Meeting

ebonpraetor
12 jaren geleden
Komend weekend heb ik zee-en van tijd...
En ook wel een locatie ter beschikking (mijn thuis in gouda)...
 bijgewerkt door ebonpraetor 12 jaren geleden
Verdes
12 jaren geleden
Volgende week moet ik de hele week werken helaas
Malkor
12 jaren geleden
Net te ver weg voor mij helaas. Ik moet helemaal uit het hoge noorden komen.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
De meeting die ik ga organiseren wordt in mei vermoedelijk .
seanfrenzy
12 jaren geleden
klinkt goed
Waus
12 jaren geleden
Als het na 15 mei is kan ik er helaas niet zijn... want... Diablo 3 release!!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
LOL . Ik voorzie een diepe dip in het aantal aanwezigen op toernooien rond die tijd .
Twigwalker
12 jaren geleden
Afgelopen FNM voor het eerst Commander gespeeld, (nog bedankt voor het lenen van het deck Mark) dus hopelijk ben ik er ook bij in Mei! Nog beter zou zijn met een eigen deck.
Ik zit er ook aan te denken om gewoon te beginnen met zo'n preconstructed deck om er een beetje gevoel voor te krijgen =). Devour for Power ziet er gaaf uit lijkt dat jullie een goede keus? =)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Graag gedaan, Julian . Het klonk alsof je er goed mee bezig was .

Mocht je interesse hebben, er is Magic bij mij thuis in Leiden komende zaterdag.

Daar wordt zeker ook Commander gespeeld, en ik kan je eventueel helpen met tips, ideeen en aanpassingen . Dus ook met weinig ervaring, kom gezellig langs! Meldt je wel even aan in het topic . Ik bijt niet, en mijn katten ook niet .

Persoonlijk vind ik alle vijf de Commander Precons erg leuk. Je moet kijken welke het beste bij je eigen smaak past. Ik vind [p]Commander: Political Puppets[/p] de gaafste, maar [p]Commander: Devour for Power[/p] is ook erg stoer.

Sowieso is het een superaankoop als je aan Commander wil beginnen, omdat er in elk deck veel staples zitten (kaarten die je eigenlijk bijna altijd wel wil spelen, zoals Sol Ring en Lightning Greaves). Zeker als je zelf nog geen enorme collectie hebt, kun je daar niet echt een miskoop mee doen .
beany
12 jaren geleden
devour for power vind ik lame met buried alive en sol ring
beurt 4 een 15/15 flying trample enzo hebben is niet leuk...
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat lukt je niet elke game, en wat voor 15/15 flying trampler heb je dan?
ebonpraetor
12 jaren geleden
Ach, die 15/15 is zo weer verdwenen hoor, als je tegenstanders een beetje zin hebben, of van een van hen.
Het is alleen niet leuk als het spelletje daardoor snel eindigt.
Twigwalker
12 jaren geleden
Bedankt voor de uitnodiging Mark! Dit weekend zal helaas niet lukken, op zaterdag moet ik vaak sporten en andere drukke bezigheden, maar ik doe graag een andere keer mee. (Katten zijn alleen maar leuk). Verder ga ik die commander decks nog eens goed bestuderen welke me het leukste lijkt. De staples waren me inderdaad al opgevallen, daarom leek het me inderdaad een goed start punt.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Top, ik heb het idee dat we elkaar nog wel eens tegen gaan komen .
RickA
12 jaren geleden
Quote:
Twigwalker 26-03-2012 om 22:21
Bedankt voor de uitnodiging Mark! Dit weekend zal helaas niet lukken, op zaterdag moet ik vaak sporten en andere drukke bezigheden, maar ik doe graag een andere keer mee. (Katten zijn alleen maar leuk). Verder ga ik die commander decks nog eens goed bestuderen welke me het leukste lijkt. De staples waren me inderdaad al opgevallen, daarom leek het me inderdaad een goed start punt.


Ter info, het deck waar ik mee speelde tegen je vorige week was een puur precon deck (Counterpunch), zonder wijzigingen.
Twigwalker
12 jaren geleden
Quote:
RickA 27-03-2012 om 09:46
Quote:
Twigwalker 26-03-2012 om 22:21
Bedankt voor de uitnodiging Mark! Dit weekend zal helaas niet lukken, op zaterdag moet ik vaak sporten en andere drukke bezigheden, maar ik doe graag een andere keer mee. (Katten zijn alleen maar leuk). Verder ga ik die commander decks nog eens goed bestuderen welke me het leukste lijkt. De staples waren me inderdaad al opgevallen, daarom leek het me inderdaad een goed start punt.


Ter info, het deck waar ik mee speelde tegen je vorige week was een puur precon deck (Counterpunch), zonder wijzigingen.



Ik dacht het al herkend te hebben inderdaad =)
Twigwalker
11 jaren geleden
Was de meeting nog leuk? Ik heb nog steeds geen tijd/kans gehad om met mijn commander deck te spelen dus ik hoop het binnenkort een keer te kunnen doen =)
beany
11 jaren geleden
een trampler die bonus counters krijgt van een eldrazi en nog een creature die als die in je graveyard ligt al je creatures flying krijgen

en idd het lukt niet elke keer maar 2 van de 3 cast ik op turn 3 een fireball op omath de kans is klein maar lukt mij best vaak

en als zulke dingen vaak gebeuren is het minder leuk aangezien commander meer bedoeld is als long term game
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik heb net Commander (met en zonder Planechase) en wat gewone potten gespeeld met Eclavyrr, munio en bloodball. Lekker gemagiced van 14.30 tot 23.30 uur .
Zoockey
11 jaren geleden
Als er een dezer dagen nog een avond is dat mensen Commander willen spelen, dan ben ik er wel bij!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 45 posts
  • Laatste post Zoockey 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Verdes 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top