Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDH Rotterdam

hallowman3
7 jaren geleden
Moet lukken denk ik, stuur maar een pm als jullie een keertje willen spelen
Waus
7 jaren geleden
Berkel en Rodenrijs ligt voor mij inderdaad dan aan de verkeerde kant van Rdam. Mochten er Commanderspelers zijn die in de Drechtsteden wonen en of dergelijk omgeving die al een groep hebben of niet, dan hoor ik het graag! PM'en kan altijd.
hallowman3
7 jaren geleden
@waus

We spelen ook wel eens in ridderkerk dat is waarschijnlijk handiger voor jou.

Vanmiddag als ik tijd heb zal ik iedereen even een pm sturen

Mvg,

Peter
Stephan85
6 jaren geleden
We zoeken nog wat gezellige mensen voor onze standaard vrijdag avond. We zitten meestal in Berkel en Rodenrijs.
hallowman3
6 jaren geleden
We zoeken voor nu nog 2 mensen die het liefst eens per 2 weken minstens in Berkel en Rodenrijs kunnen spelen. Zijn er nog mensen die graag een aantal keren mee willen draaien? Stuur een PM en we voegen je toe!

MVG,

Peter
hallowman3
6 jaren geleden
1 persoon gevonden, we zoeken er nu nog 1.
Stephan85
6 jaren geleden
Onze speelgroep zoekt nog steeds enthousiast commander spelers die regelmatige op een vrijdag of zaterdag avond een x aantal gezellige potjes commander willen spelen.

De leeftijden variëren van de begin 20 en 30 +.We spelen het voor de gezelligheid en het sociale aspect. We hanteren wat extra regeltjes net als hier bij de bazaar:
- geen infinite combo's. Dat maakt de games erg saai
- meer dan 1 extra turn.
-infected, anniliathor en mass land destructie gebruiken we niet omdat dat de lol van het spelletje erg naar beneden haalt.

Mocht je interesse hebben stuur mij gerust een berichtje .
Stephan85
6 jaren geleden
upje
hallowman3
6 jaren geleden
We hebben nog steeds plek genoeg voor in de commander groep, ben je nieuw met commander ben je ook hartstikke welkom!
bojoown
6 jaren geleden
weet niet of je mijn PM hebt gezien, maar ik wil ook wel EDH spelen in berkel! ( lekker dicht bij huis)
Stephan85
6 jaren geleden
Een klein upje want we zoeken nog steeds gezellig edh spelers
sibrand
6 jaren geleden
hallowman3, welke leeftijdsgroep is je speelgroep?
Asula
6 jaren geleden
Variërend van 15 tot (ik geloof dat ik de oudste ben) 34
burtyoungsters
6 jaren geleden
Quote:
Stephan85 07-11-2017 om 17:09
Een klein upje want we zoeken nog steeds gezellig edh spelers


Is dit ook voor in Berkel? Of is dit voor een andere speelgroep?
hallowman3
6 jaren geleden
Dat is inderdaad ook voor in berkel, hoe meer zielen hoe meer vreugde so to speak.
Asula
6 jaren geleden
Quote:
3 maanden geleden
Dat is inderdaad ook voor in berkel, hoe meer zielen hoe meer vreugde so to speak.


Hoe meer Steph getarget kan worden !
Stephan85
6 jaren geleden
Zo ik weet wie mijn target is aanstaande vrijdag
Asula
6 jaren geleden
Quote:
3 maanden geleden
Zo ik weet wie mijn target is aanstaande vrijdag


Ben ik dat niet elke vrijdag?
Mister8
6 jaren geleden
Zoeken jullie nog spelers?
hallowman3
5 jaren geleden
Ik wil hier toch even wat leven weer inblazen. Ook wat verduidelijking, dit is een relatief competitieve speelgroep geworden namelijk. Nog wel wat huis regels om het wat leuker te maken maar een 75% rating is toch wel van toepassing (geen infinites en geen MLD vooral). Mocht je dus een competitieve commander speelgroep zoeken dan ben je welkom!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top