Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

EDH-spelers in de buurt van Oostende (België)?

Slagbroder
9 jaren geleden
Sinds kort ben ik verhuisd en heb ik mijn oude spelersgroep moeten achterlaten. Het is wat te ver om nog langs te gaan en ik begin het toch te missen om af en toe nog eens een gezellig potje commander rond de keukentafel te spelen.

Iemand die weet heeft of lid is van een spelersgroep in mijn buurt waar ik welkom ben?
Slagbroder
8 jaren geleden
Echt niemand? Zelfs niet uit de buurt?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Er zijn niet heel veel Belgische spelers hier op het forum, dus vandaar dat je wellicht nog weinig reactie hebt gekregen...ik hoop dat je snel wat mensen vindt!
Thomas34
8 jaren geleden
Ik kom regelmatig in Gent,

Dan zouden we wel aan het eind van de ochtend - begin middag moeten afspreken.
Ik heb éèn (preconstructed) Commanderdeck. Ik heb ook zestigkaartendecks. Het is misschien leuker om daarmee te spelen als we maar met z'n tweeën zijn.
Slagbroder
8 jaren geleden
Magnus, ik had inderdaad wel al zo'n vermoeden, maar ik kon het maar proberen natuurlijk. Zal het via andere kanalen ook nog eens moeten proberen.

Thomas, Gent ligt even ver van Oostende als Kortrijk (mijn vorige speelgroep) ligt, dus da's niet echt een vooruitgang en bovendien heb ik bijna geen 60-kaarten decks. En de decks die ik heb, stellen eigenlijk niets voor, dus misschien voor jou ook niet zo interessant dan.
 bijgewerkt door Slagbroder 8 jaren geleden
Jamrock
4 jaren geleden
Nog altijd op zoek naar mensen in Oostende?
seppebos
4 jaren geleden
Ik ben uit Oostende als ge is wilt spelen, stuur maar naar eppebosschool@gmail.com">seppebosschool@gmail.com!
Baseman09345
4 jaren geleden
in Brugge wordt er regelmatig gespeeld, ik ben van Zedelgem en wij hebben een groep van 8 tal spelers die regelmatig spelen, maar ook in Neverland een modelbouw winkel worden regelmatig events georganiseerd
Kristof
3 jaren geleden
Ik ben van Brugge en heb al jaren niet meer gespeeld, ben ooit begonnen ten tijde van urza's saga en later toen ik gent woonde nog enkele drafts in de outpost gent ten tijde van worldwake, geen ervaring met commander, enkel 60 kaarten deck. Ondertussen weer een paar decks op punt gezet dus als er ergens iemand in de buurt graag een potje wil spelen, laat maar weten, dan kunnen we eens afspreken :-)
Slagbroder
3 jaren geleden
Ik ben een tijdje niet echt actief meer geweest op het forum, waardoor ik duidelijk heel wat berichten heb gemist.
Jamrock en seppebos, ik heb nog steeds geen nieuwe speelgroep gevonden, dus heb ik zeker interesse.
Intussen probeer ik toch zoveel mogelijk prereleases mee te pikken in Neverland, Baseman09345.

Ik heb geen 60 kaarten-decks meer, Kristof, dus helaas geen eigen decks om eens af te spreken.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top