Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDH Toernooien in Nederland

Bittemommy
11 jaren geleden
Goedendag,

Zijn er in Nederland ook EDH toernooien die worden georganiseerd. Ik was al aan het zoeken op wizards.com alleen had verder niets gevonden. Ik, en henzinator, zouden ons graag actiever willen opstellen in de toernooien rondom EDH.

groeten
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Het lastige is dat Commander en toernooien elkaar eigenlijk een beetje bijt. Een "echt" toernooi zou 1 tegen 1 moeten zijn, en dan krijg je echt heel ander soort decks, die meer een 100-kaarten deck zijn dan een echt Commander deck zoals Commander bedoelt is, met combo's om de ander uit het spel te sluiten, etc.

Er worden ook wel eens echte casual Commander toernooien georganiseerd, dan speel je vaak multiplayer en krijg je niet alleen punten voor een win, maar ook voor coole dingen die je doet. Dit zijn allemaal niet-sanctioned toernooien en daardoor vaak lastig terug te vinden.

Ik heb zelf wel plannen om iets heel casuals op te zetten, maar omdat ik de Bazaar daarbij nodig heb, wacht ik daar nog even mee tot zij daar weer echt tijd voor hebben (verhuizen kost veel tijd). Verder weet ik dat in het Duivelsei in Leiden (studenten spellenvereniging) wel eens Commander toernooien georganiseerd wordt. Google away .
Fjaulnir
11 jaren geleden
Zijn er plaatsen bij jullie in de buurt die bv Friday Night Magic of andere magic-events organiseren?

Hier in Antwerpen is er in de 'local game shop' die ook altijd pre-releases doet, elke woensdag een commander-toernooitje.
(prijzenpot heel klein, enkel wat promo's denk ik. Inschrijving is ook maar 2 eu ipv bv 5 voor T2)
Zoockey
11 jaren geleden
Kunnen we zelf niet wat opzetten bij de BoM? Gewoon non-official afspreken, iedereen pieken inleggen voor een booster voor de winnaar, of misschien wat geld voor een andere prijs? Hoeven Ralf en Jan ook er niks aan te doen (behalve dan de BoM aanhouden, de deur opendoen etc )
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Overdag kun je altijd wat doen, 's avonds wordt lastiger, aangezien ze alleen op vrijdagavond open zijn voor de FNM.

En wij hebben op Bazaar of Magic elke vrijdag FNM .
Zoockey
11 jaren geleden
Yup maar misschien een keer een zaterdag oid? 19 mei bijvoorbeeld?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Voel je vrij om wat te organiseren . Ik kan die dag helaas niet .
Zoockey
11 jaren geleden
Gezien jij, MagnusMagicus, degene bent geweest die het eerste over toernooien EDH bij de BoM begon lijkt het me wel zo leuk als jij er het eerste EDH toernooitje bij bent! Wat zou voor jou een moment zijn? Ik ben wel bereid te helpen met de organisatie
MagnusMagicus
11 jaren geleden
26-5 of 28-5 (2e Pinksterdag) zijn wel opties
Zoockey
11 jaren geleden
Dat is wel weer een tikkeltje verder weg..
Jeff
11 jaren geleden
28-5 zou mij ook wel mooi lijken!
Bittemommy
11 jaren geleden
Laat maar weten welke datum. Zou erg gaaf zijn hoor!
Bittemommy
11 jaren geleden
Ja die 28-05 zou hier ook kunnen. Misschien weekje eerder op de zondag? 21-05 zou dat kunnen?
Wij hebben er veel zin in!
Deryan
11 jaren geleden
EDH Toernooitje lijkt me leuk, maar zijn er mensen in Delft die misschien eerder een keertje willen spelen?
Zoockey
11 jaren geleden
Ik ben altijd in voor Commander Deryan! Stuur me maar een berichtje als je een keer tijd hebt.

Als de BoM de 28e open is wil ik best een toernooitje organiseren!
Bittemommy
11 jaren geleden
28e van mei is dus 2e pinksterdag? Is voor mij en hans beetje moeilijk. Kan het keertje op 21 mei? Overleg maar met de meastros van BoM
Zoockey
11 jaren geleden
21 mei is een maandag he! Volgens mij is het dan niet zo dat er veel mensen vrij hebben..
Bittemommy
11 jaren geleden
28e mei dan een maandag?
Bittemommy
11 jaren geleden
owja, dat klopt. Ja dan kunnen wij wel
Zoockey
11 jaren geleden
Maar de 21e mei is geen vrije dag. De 28e wel....
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top