Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

FNM in de omgeving van Rotterdam

MrFloydNL
12 jaren geleden
Het lijkt me leuk om binnenkort eens mee te gaan doen met FNM, om zo stukje bij beetje te wennen aan competitief Magic spelen. Het probleem is alleen dat ik in mijn directe omgeving maar één plek ken die aan FNM doet en dat is ook nog eens elke week alleen maar boosterdraften (en een aantal vrienden van vroeger zijn er vaste speler -- ik ben niet zo van het bijpraten).

Daarom bij deze de vraag of er iemand is die misschien in en om Rotterdam nog een andere plek weet die FNM organiseert. Het liefste iets waar ik mijn T2 deck mee naar toe kan nemen.

(en daarnaast zijn verwijzingen naar casual speelgroepen ook welkom trouwens)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Het gaat nog even duren, maar de Bazaar gaat in Delft ook FNM doen.
MrFloydNL
12 jaren geleden
Als dat een reflectie van deze website gaat zijn zal ik zeker binnen de kortste keren vaste klant zijn bij jullie FNM. Delft is goed te doen vanaf hier!
CruelGenius
12 jaren geleden
Op de Bergweg in Rotterdam zit ook een winkel. Die doen ook aan FNM. Misschien handig om te weten tot dat BoM ook aan FNM gaat doen ;-)
MrFloydNL
12 jaren geleden
Bedankt voor de tip! Ik dacht dat het de enige game-store in de stad was en daar kom ik liever niet meer.

Nu nog even iemand de winkel laten "scouten."
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top