GEANNULEERD: 20 april: Chaos Boosterdraft

Rody
17 dagen geleden

Zatermiddag 20 april is het tijd voor ultieme chaos bij Bazaar of Magic. We gaan namelijk draften met Draftbox Chaos Draft! Vergeet alles wat je weet over een normale, standaard boosterdraft en laat je meeslepen in de chaos waar elke booster anders is. Een chaos draft staat garant voor plezier en de gekste decks en zal nooit hetzelfde zijn!

De samenstelling van een Chaos Draft is altijd anders en is van te voren niet bekend. Je kan vanalles verwachten, boosters van recente sets, van oude sets en master boosters. Als eerste draft je de boosters waarbij je elke keer een booster kiest. De volgorde van kiezen zal zo eerlijk mogelijk worden bepaald. Als alle boosters verdeeld zijn, begin je met draften van de kaarten.

Wie bewijst zichzelf als meester van de chaos?

Datum: Zaterdag 20 april
Aanvang: 12:00, zaal open om 10:00
Eindtijd: Circa 16:00
Kosten: € 17,50
Formaat: Chaos Boosterdraft met Draftbox Chaos Draft
Ronden: 3 ronden
Route: Ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en je kan gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water. We hebben koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars op het menu staan.

Prijzen:
Alle boosterprijzen zijn boosters van de meest recente expansion set.
9 punten (3 wins): 4 boosters
7 punten (2 wins, 1 draw): 3 boosters
6 punten (2 wins, 1 loss): 2 boosters
5 punten (1 win, 2 draws): 1 booster
4 punten (1 win, 1 draw, 1 loss): 1 booster

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal tachtig spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht, maar wordt wel aangeraden. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de dag zelf!

Inschrijvingen
01. Tessa van Wingerden
02.
03.
...
 bijgewerkt door Rody 8 dagen geleden
holydinges
17 dagen geleden
In de titel staat 20 april en in de omschrijving zaterdag 20 mei.
Ik gok dat het april is aangezien 20 mei geen zaterdag is?
Rody
17 dagen geleden
Het gaat inderdaad om 20 april. Bedankt, het is aangepast
 bijgewerkt door Rody 17 dagen geleden
thewoodcutter
17 dagen geleden
Bovenin de tekst staat nog steeds 20 mei...
PrimeAvatar
17 dagen geleden
Bedankt! De tekst is nu ook aangepast.
Rody
17 dagen geleden
Ik zat al helemaal met m'n hoofd in mei.

Ben wel een beetje teleurgesteld, ik dacht in eerste instantie al 3 aanmeldingen te hebben...
 bijgewerkt door Rody 17 dagen geleden
thewoodcutter
17 dagen geleden
Mijn agenda is al, qua zaterdagen tot halverwege mei vol, dus helaas.
BluezamX
17 dagen geleden
Ja het komt denk ik ook niet heel lekker naast de Prerelease. Een Chaos Draft lijkt me super vet, maar in een maand waarin al voor 50 piek aan Magic toernooien wordt uitgegeven is het toch net iets te veel.
center-49
14 dagen geleden
quote forum=155394]
Ja het komt denk ik ook niet heel lekker naast de Prerelease. Een Chaos Draft lijkt me super vet, maar in een maand waarin al voor 50 piek aan Magic toernooien wordt uitgegeven is het toch net iets te veel.
[/quote]

dat is toch voor iedere persoon weer anders toch ?

het is toch ook of je nou 50 piek aan meuk besteld of voor 50 piek speelt en spullen heb.

is toch in principe hetzelfde toch ?

teminste zo zie ik het .
BluezamX
14 dagen geleden
Quote:
14 minuten geleden
quote forum=155394]

dat is toch voor iedere persoon weer anders toch ?

het is toch ook of je nou 50 piek aan meuk besteld of voor 50 piek speelt en spullen heb.

is toch in principe hetzelfde toch ?

teminste zo zie ik het .
[/quote]

Helemaal mee eens! Het was ook niet bedoeld voor Magic toernooien specifiek, eerder voor Magic algemeen. Maar ja, de aankopen tikken dan toch aan.
tessavanw
9 dagen geleden
10 reacties? Hoop dat er nog plek is! dacht ik bij mezelf.

En dan blijkt dat ik me gewoon als eerste kan inschrijven.

(Misschien ook een leuk toernooi om te promoten op Untap.nl?)
Ralf
6 dagen geleden
Dit evenement zal helaas geen doorgang vinden; de deelnemers zijn geïnformeerd. Graag tot een volgende keer.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post Ralf 6 dagen geleden
  • Gemaakt door Rody 17 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL