Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Limburg leef je nog!? Spelersgroep gezocht in Limburg

Enigma
9 jaren geleden
Hallo daar,


Ik vroeg me af of er nog actieve mede-Limburgers zijn die bij elkaar komen om te spelen.
Een redelijke tijd geleden is mijn grote lokale stek om te kaarten failliet gegaan en zijn de mensen ook verdwenen als sneeuw voor de zon. Dat waren er best veel en dat mis ik ergens.

Zijn er nog gezellige groepen/plekken over in Limburg waar iemand een kaartje kan leggen?


Mijn voorkeur gaat uit naar Casual/kitchentable/EDH spelende mensen gezien ik niet de centen heb diehard in FNM mee te doen. Draft groepen of Cube ben ik ook helemaal voor te vinden. ( ik bezit zelf enkele cubes vandaar )

Limburg, leef je nog ?
Eclavyrr
9 jaren geleden
Hoi Enigma,

er is sowieso een FNM groep in Beek-Sittard die elke vrijdag avond speelt, elke laatste vrijdag van de maand is daar een draft.
Tevens hebben we een casual groep die in Meers speelt, dit is echter niet op vaste dagen; je zou eens op de facebook pagina van MagusGames kunnen kijken. Daarnaast weet ik dat er in de omgeving Vlodrop ook een speelgroep is en in Maastricht zit een winkel waar je kunt spelen (maar daar kom ik zelf niet in de buurt)
AncientOne
9 jaren geleden
Na enig zoekwerk vond ik het volgende:
Klik hier maar eens op!

(voor mezelf wellicht ook interessant, aangezien ik af en toe een dagje in Sittard werk...)
 bijgewerkt door AncientOne 9 jaren geleden
kolonelnick
8 jaren geleden
ik kom zelf bijna elke dag door sittard vanwege school (studeer in heerlen) dus dit vindt ik ook wel inetersant
Armand
8 jaren geleden
Quote:
Enigma 25-02-2015 om 14:54
Hallo daar,

Limburg, leef je nog ?


Hoi, heb je intussen al een leuke club gevonden? Zoek ook wel iets in Limburg om af en toe casual te spelen zodat het stof weer van de kaartjes af komt.
Gvey
8 jaren geleden
hier anders nog wel iemand die zijn kaarten wat meer tot leven wilt zien komen.
Zelf kom ik uit omg. Venlo.

Iemand????
CRmagic
8 jaren geleden
Hi People,

ik ben pas begonnen met Magic en zoek ook naar groepjes die regelmatig willen spelen.
Vooral casual om te oefenen en mijn samengestelde decks te testen.

Met toernooien wacht ik liever nog even mee.

Op facebook en online is lastig wat te vinden voor Casual...

Als iemand interesse heeft hoor ik het graag. (omgeving Zuid limburg).

Gr Collin
bramp
6 jaren geleden
Hoi Collin en Enigma,

Op verschillende andere topics heb ik deze vraag ook zien langskomen en ook gereageerd. Mochten jullie nog op zoek zijn: ik hoor graag van jullie. Ik heb zelf mogelijkheid om in ieder geval tot 8 man te ontvangen in Roermond. Laat gerust je mail of whatsapp gegevens achter via bram.msn (plusteken) bazaarofmagic ET gmail.com

Als we met een groepje mensen kunnen afspreken op bv. een zondag-middag, dan regel ik de ruimte.

Groetjes,
Bram
HighDangerr
5 jaren geleden
Hey Gvey,

Ik kom ook uit omg Venlo. Als je dit nog toevallig leest en zin hebt om een keer een game te spelen dan hoor het graag.
Verder als er nog andere mensen zijn dan hoor ik het graag.

Gr,
Freek
Silentmies
5 maanden geleden
Quote:
4 jaren geleden
Hey Gvey,

Ik kom ook uit omg Venlo. Als je dit nog toevallig leest en zin hebt om een keer een game te spelen dan hoor het graag.
Verder als er nog andere mensen zijn dan hoor ik het graag.

Gr,
Freek



Hey allemaal.
Inmiddels is er een groep in regio venlo aan t ontstaan die geregeld commander spelen.
Mochten jullie interesse hebben neem gerust contact met me op.
mdobo1991@hotmail.com
Yori00
4 maanden geleden
Quote:
26 dagen geleden
Quote:
5 jaren geleden
Hey Gvey,

Ik kom ook uit omg Venlo. Als je dit nog toevallig leest en zin hebt om een keer een game te spelen dan hoor het graag.
Verder als er nog andere mensen zijn dan hoor ik het graag.

Gr,
Freek



Hey allemaal.
Inmiddels is er een groep in regio venlo aan t ontstaan die geregeld commander spelen.
Mochten jullie interesse hebben neem gerust contact met me op.
mdobo1991@hotmail.com


Was hier terechtgekomen toen ik googlede op "Trading card games Roermond", ik dacht ik bump m ook even haha
Ik heb een tijdje geen Magic gespeeld, maar ik wil wel weer beginnen, ik ga je mailen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post Yori00 4 maanden geleden
  • Gemaakt door Enigma 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top