Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic in omgeving Ede

joderi
8 jaren geleden
Hi allemaal,

Mijn naam is Dennis en woon in Ede. Volgende week heb ik vakantie en ben benieuwd of er mensen zijn die een potje willen spelen. De locatie hoeft niet perse in Ede te zijn aangezien ik door heel Nederland kan reizen. Ik ben wel nieuwsgierig naar magicers in de omgeving zodat we misschien ook verder in de toekomst wat kunnen spelen.

Groetjes Dennis
JT
8 jaren geleden
Lijkt mij een leuk idee
joderi
8 jaren geleden
Ik zie je woensdag JT misschien kunnen we er een klein tournooitje van maken maar dan moeten wel meer gegadigden hebben.
tilburgs82
8 jaren geleden
Al wat meer spelers gevonden?
Joram
8 jaren geleden
Utrecht misschien dan? Is wel centraal gelegen in het land, en mooi voor mij
Epiphanes
8 jaren geleden
Hee Dennis, Joas,

A.s. woensdagavond een potje? Dat lijkt mijwel leuk namelijk!

Groetjes,
Alex
joderi
8 jaren geleden
Ha Alex,

Lijkt me een goed plan. Zal wel bij mij thuis moeten aangezien The Misses sporten is en ik dan thuis blijf voor de kleine. Maar zoals gewoonlijk staat het bier koud :-)

@Tilburg82,
Inmiddels hebben we wel een aantal mensen gevonden om zo nu en dan mee te spelen. Soms gepland en soms last-minute. Waar kom je zelf vandaan? misschien kun je een keer aanhaken.

@Joram,
Ik denk dat we best wel een keer te charteren zijn om richting Utrecht te komen. gewoon eens afspreken met een groepje in de vakantie.

Groetjes, Dennis
Joram
8 jaren geleden
Jep, de spellenzaak The Joker aan de Oudegracht in utrecht heeft trouwens een speelruimte in de werfkelder, zodat het zelfs als het buiten erg warm is daar binnen nog wel redelijk te doen is
Epiphanes
8 jaren geleden
Ha Dennis,

Prima toch? Ik ben mobiel genoeg Woensdag zo rond de klok van 8 uur een mooie tijd?

Groet,
Alex
tilburgs82
8 jaren geleden
Quote:
joderi 20-07-2015 om 08:22
@Tilburg82,
Inmiddels hebben we wel een aantal mensen gevonden om zo nu en dan mee te spelen. Soms gepland en soms last-minute. Waar kom je zelf vandaan? misschien kun je een keer aanhaken.

@Joram,
Ik denk dat we best wel een keer te charteren zijn om richting Utrecht te komen. gewoon eens afspreken met een groepje in de vakantie.

Groetjes, Dennis


Ik woon zelf in Wageningen. Ik was 2 weken geleden bij FNM modern ede in de tinnen soldaat. Misschien dat 1 van jullie daar ook was?
Ik ben ook wel te porren voor utrecht.
 bijgewerkt door tilburgs82 8 jaren geleden
tilburgs82
8 jaren geleden
Nog gespeeld gisteren?
joderi
8 jaren geleden
Nee het is toch dinsdag avond geworden. Morgen zijn we weer te vinden op de FNM in Ede.
tilburgs82
8 jaren geleden
Dat is Draft toch?
Denk dat ik volgende maand weer ga als er weer modern gespeeld wordt.
Tholy
8 jaren geleden
Wij zitten zelf in Tiel met een groepje spelers.
Elke zaterdag avond hebben we een speelruimte tot onze beschikking, bij interesse zal ik meer details geven.
De ruimte is helaas tijdens de zomervakantie gesloten, het is namelijk een buurtgebouw (Soos-achtig iets), maar vanaf 29/08 gaan we weer game avonden organiseren.
Het format is vaak Modern, omdat we daar de meeste spelers voor hebben, maar dat wil nog wel eens varieren.

Los van de speelruimte zitten we natuurlijk ook bij mensen thuis te kaarten, mocht je een keer zin hebben ben je van harte welkom! Hoe meer zielen enzo..

Hopelijk tot binnenkort!
pelemans
8 jaren geleden
als je het niet erg vind om te reizen en je modern speelt is er a.s. dinsdag een modern event in Breda. Opgezet door twee modern liefhebbers. Ik heb er goede verhalen over gehoord.
https://www.facebook.com/events/1604317283151110/
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 15 posts
  • Laatste post pelemans 8 jaren geleden
  • Gemaakt door joderi 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top