Omgeving Maassluis/Maasland/Vlaardingen

Shish
24 dagen geleden
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of hier misschien meerdere spelers ook in Maassluis, Maasland, Vlaardingen, Naaldwijk of Schiedam wonen. Ikzelf woon in Maassluis, en ik heb een fiets en studenten-ov (doordeweeks), en het lijkt me erg leuk om eens samen met anderen uit de omgeving soms ook casual Commander of Standard, of sealed en draft te spelen. Dat zou me wel echt gaaf lijken om soms te doen, dus, ben benieuwd.

Groetjes
Magicfreak
23 dagen geleden
Lijkt me leuk. Ik zit alleen niet in een van de genoemde steden, maar woon in Schipluiden, een dorp dat 8/9 km van Maassluis af ligt
Shish
23 dagen geleden
Hartstikke leuk, en dat is voor mij geen probleem, de genoemde plekken waren een beetje een voorbeeld van de richting, maar Schipluiden is ook goed te doen voor mij.
Obituary
22 dagen geleden
Ha cicero,

Op zich lijkt me dat best leuk om een keer uit te proberen.

Ik woon in Vlaardingen en heb een auto dus voor mij geen probleem om naar maassluis of delft te rijden.

Hoeveel geïnteresseerde heb je inmiddels om een commander night te organiseren?

Ik hou me iig aanbevolen voor in 2019

Mvg Jeff
Shish
22 dagen geleden
Super, nou, nu zijn we met z'n drieën, namelijk ons drieën van dit forumbericht. Dus we zijn er bijna haha
Krabbel
22 dagen geleden
Ikzelf woon in De Lier, en heb af en toe wel eens tijd. Speel wel uitsluitend Commander
Shish
22 dagen geleden
Ik heb iedereen een berichtje gestuurd voor hun telefoonnummer om een groep aan te maken op whatsapp, iedereen die ook nog interesse heeft kan altijd nog reageren, superleuk.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Shish 22 dagen geleden
  • Gemaakt door Shish 24 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL