Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Sealed pack chaos 28 nov?

Shish
5 jaren geleden
Hoi allemaal,

Ik zag net het product Sealed Pack Chaos en dit lijkt me echt een heel leuk product. En aangezien ik woensdag toch in bij de bazaar ben, dacht ik, misschien zijn er mensen hier op het forum die op dat moment ook kunnen en er misschien ook wel zin in hebben. Mijn vraag dus, zijn er mensen dien a.s. woensdag 28 november zin hebben in wat sealed met de sealed pack chaos (deze haal je dan uiteraard zelf), ikzelf ben er die dag vanaf ong 16.15 denk ik bij de bazaar, dus lijkt het je leuk, reageer zou ik zeggen.

Thanx!
nielsbap
5 jaren geleden
op zich lijkt me dit heel erg leuk maar ik ga alleen mee doen met een totaal van 4 man. ik houd het in de gaten
Shish
5 jaren geleden
Nou, het ziet er naar uit dat dit 'm niet gaat worden. Tenzij iemand nog 1v1 zou willen, maar dat zie/hoor ik dan vanzelf wel
nielsbap
5 jaren geleden
sorry ik was die dag ook ziek en ik zag dat het toch al niet doorging. (heb ik geluk dat je niet precies 3 man geregeld had) en ik dan 4
maar een andere keer lijkt me prima
 bijgewerkt door marcoboth 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Zou kunnen voor anderen, ik kan in ieder geval de komende tijd niet, heb het nu heel erg druk, eerstvolgende keer dat ik waarschijnlijk zal kunnen is ergens vanaf de tweede week van de kerstvakantie /begin van het nieuwe jaar. Maar het kan natuurlijk altijd nog gedaan worden, dat staat uiteraard gewoon vrij.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Shish 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Shish 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top