Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Speelgroep in Delft?

sibrand
6 jaren geleden
Ik ben 13 jaar en speel zo af en toe commander op toernooien bij de Bazaar, maar ik zou graag meer willen spelen, en dus zou ik willen weten of er op fietsafstand vanaf tanthof een playgroup zit die vrijdagmiddag en/of zondag casual commander speelt.
 bijgewerkt door sibrand 6 jaren geleden
sibrand
6 jaren geleden
up
Magicfreak
6 jaren geleden
Ik woon ook in Tanthof (Delft zuid), maar ik zou niet weten of er hier een speelgroep in de buurt zit.
Ik sta er altijd voor open om een keertje bij de BoM af te spreken en dan een aantal potten te doen
bartist
6 jaren geleden
De weekenden in delft zijn voor mij ook niet geschikt, dat is eigenlijk het enige wat mij tegenhoud
Mocht je een keer doordeweeks willen afspreken, laat maar weten!
SimonVanHoudt
6 jaren geleden
Ik woon op 5 minuten fietsen van tanthof, en 15 minuten van de bazaar. Ik sta open voor casual commander play, maar helaas alleen in het weekend.
Pixie
6 jaren geleden
Er is een Edh groepje alleen spelen wij vrijwel altijd alleen savonds doordeweeks.. er zullen wel meer edh groepjes zijn
sibrand
6 jaren geleden
Ik zou soms ook wel 's avonds kunnen, maar soms niet.
sibrand
6 jaren geleden
Up
sibrand
6 jaren geleden
Up
Pixie
6 jaren geleden
Als je interesse heb kan ik je wel in onze edh groep doen? Als je in privé berichtje je telefoonnummer enz geeft kan ik je in de whatssapp groep plaatsen..
Magicfreak
5 jaren geleden
Ik heb over 3 weken vakantie, dan zou ik ook wel vaker kunnen, bijvoorbeeld overdag bij de BoM een potje (of meer ).
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top