Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Speelgroep omgeving rotterdam

kdejong
6 jaren geleden
Hallo,

Ik ben opzoek naar een speelgroep om weer eens magic te kunnen spelen. Zelf woon ik in brielle (zuid-holland) dus ik ben op zoek naar een aantal spelers in de omgeving voorne-putten / rotterdam.

Even over mezelf:

Ik ben 30 jaar en heb in de jaren 90 heel veel magic gespeeld en verzameld toen helaas een jaar of 15 gestopt en drie jaar geleden weer zeer fanatiek opgepakt. Door een verbouwing helaas niet veel meer kunnen spelen en me speelgroep stopte er ook mee. Dit was rond de uitkomst van kaladesh.
We speelde voornamelijk modern en standard. De kaarten liggen nu dus alweer een jaar ongebruikt in de kast en ik mis het toch zeker wel.

Mochten er nog speelgroepen in de ongeving zijn hoor ik dat graag. Uiteraard ga ik komende weken ook mijn forum weer even up to date maken

Mvg

Kevin de Jong

Red_Hero
6 jaren geleden
Dag dag, ik kom zelf niet uit of omgeving roffa, maar kom er wel veel. Ik kan dus wel geregeld een middag/avond in die omgevingomgeving.

K zal nog ff wat over mijzelf vertellen

Ik ken en speel sinds 2 jaar maar ben er pas een halfjaar echt actief in. Helaas heb ik iets te weinig contacten binnen mtg waardoor k nog veel moet leren. Oja, k ben trouwens 18

Duss, als er iemand een leuke speelgroep heeft, hoor k t ook graag
Taacoo
5 jaren geleden
Hey Kevin!

Ik heb zelf jaren in Brielle gewoond! Ik woon momenteel in Rockanje. Momenteel heb ik een kleine speel groep voor Casual/Commander van 4 maand die sws iedere maand spelen. Interesse?

Mvg Joshua
boedha
5 jaren geleden
Hoi Kevin,

Ik kom uit Hellevoetsluis en zoek altijd nog wel iemand om mee te kaarten. Voor de rest speel ik uitsluitend Commander en ben net 40 geworden. Als je wilt kan je altijd langs komen voor een potje Magic.

Gr,
Stefan
Thomas34
5 jaren geleden
Hai, ik zoek ook weer spelers in de omgeving, ik woon in Pijnacker, maar vind het geen probleem om naar Rotterdam te komen. Ik hou alleen niet van Commander. Wat ik wel leuk vind is 60-kaartencasual. Als je daar interesse in hebt, hoor ik het graag.
Stienz
5 jaren geleden
Ik heet Stijn en woon in Den Haag. Voor wat potjes zou ik ook graag een keertje meedoen. Ik speel MTG sinds Revised, heb de laatste jaren nauwlijks gespeeld.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Stienz 5 jaren geleden
  • Gemaakt door kdejong 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top