Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Spelers Gezocht! Wageningen/Renkum/Ede/Arnhem

MTGPeter
5 jaren geleden
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Onlangs ben ik verhuisd naar Renkum en ik zoek andere magicers die het leuk vinden om te spelen. In principe alle formats (m.u.v. Vintage). Zelf speel ik het meeste casual en legacy, maar door Arena is mijn hart voor Standard ook gaan kloppen.

Wie woont in Wageningen, Renkum, Ede, Bennekom, Renkum, Doorwerth, Wolfheze, Oosterbeek of Arnhem? En wil wat vaker spelen of nieuwe mensen leren kennen?

Ik ben benieuwd!
 bijgewerkt door MTGPeter 5 jaren geleden
JoyceS
5 jaren geleden
Ik woon zelf in Wageningen, maar magic eigenlijk voornamelijk in de weekenden in omgeving Leiden/Delft/Rotterdam. Maar ik zou best doordeweeks wel af en toe willen magicen in omgeving Wageningen. Ik kan je ook wel introduceren aan wat meer spelers hier in de buurt als je dat wil.
Vinno0615
5 jaren geleden
Hey Peter en Joyce, ik woon in Arnhem en zoek ook mensen om eens papier mee te spelen (heb alleen nog maar Standard deck(s)).
Nog interesse? Wellicht eens contactgegevens uitwisselen?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top