Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Spelers omg. Venlo-Roermond-Venray

Gvey
8 jaren geleden
Zijn er hier nog actieve spelers rond de omgeving van Venlo, Roermond of Venray die regelmatig bij elkaar komen om een middag of avond regelmatig te spelen.

Dus zit jij nu in een playgroep en zoeken jullie nog iemand voor erbij of jij regelmatig een potje spelen en samen met mij zoeken naar andere spelers, schroom dan niet om een berichtje te sturen.

Ikzelf speel momenteel zowel casual als commander.


- Ruud
bramp
6 jaren geleden
Hoi Ruud,

Is er een Magic playgroep in omgeving Roermond / Venlo? Ik speel uitsluitend commander.
Ik zou het leuk vinden om aan te sluiten. Ik heb evt. mogelijkheid om 1x per maand speelruimte te bieden voor ong. 8 man.

Mvg,
Bram
RSelen
6 jaren geleden
Hoi Ruud en Bram,

Mij lijkt het ook leuk om een keer aan te schuiven. Ik woon in de buurt van Roermond. Voor mij is het alleen lastig om een vaste dag in de week of maand af te spreken vanwege werk.

Ik speel graag commander en casual.

Mvg,
René
carlovdm
6 jaren geleden
Hoi Ruud en Bram,

Ik leg regelmatig een kaartje met René, dus ik wil ook wel eens aanschuiven Ik woon niet zó ver van Roermond.
bramp
6 jaren geleden
Dag Rene en Carlo (en iedereen die wil aansluiten),

Kunnen jullie me contact-gegevens doorsturen? Whats-App nummer lijkt me het handigst, maar mail-adres is ook goed. Dan prikken we gezamenlijk een datum. Ruud: ik heb helaas nog geen reactie van je gekregen, ik zou alsnog graag willen aansluiten. In de tussentijd lijkt het me leuk om zelf iets op te proberen starten. Als we contact met jou hebben, werk ik graag samen.

Wat mij betreft kunnen we bij mij thuis bv. een zondag-middag afspreken.

NB: ik ben bereikbaar op bram.msn (plusteken) bazaarofmagic ET gmail.com
 bijgewerkt door bramp 6 jaren geleden
HighDangerr
5 jaren geleden
Heren,

Ik zou ook graag aanschuiven als jullie het nog steeds spelen.
Ik hoor graag van jullie.

Mvg,

Freek
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post HighDangerr 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Gvey 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top