Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Starters opzoek naar begeleiding/spelers

Beerownage
5 jaren geleden
Goeden dag beste leden,

Mijn naam is Bram ik ben woonachtig in Huizen Noord-holland. Ik ben 22 jaar en ik en een vriend zijn opzoek naar andere spelers of groepen in de buurt die eventueel zouden kunnen helpen met ons het spel beter te leren begrijpen.
Wij zijn net begonnen, natuurlijk alle regels/tutorials enzovoort bekeken en gelezen en ook wat potjes gespeeld. Maar we zijn nu opzoek naar andere mensen die eventueel interesse hebben om met nieuwe spelers te spelen.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi Bram!

Welkom op het forum van Bazaar of Magic! En welkom bij je nieuwe hobby .

Magic is een geweldig spel waar je nooit uitgeleerd raakt. Ik hoop dat jullie via hier met wat mensen in contact kunnen komen, maar zelfs als dat niet direct lukt staan we wel voor jullie klaar. Heb je vragen over de regels, een interactie tussen kaarten, hoe een deck te bouwen, wat je kunt doen om je deck te verbeteren, wat leuke manieren zijn om ook het spel te spelen, hoe je eens aan een FNM mee kunt doen, we zijn er voor jullie!

Stel alle vragen die je maar kunt bedenken, we helpen graag. Aarzel niet als denkt "maar dit is zo'n beginnersvraag...". Nope, gewoon stellen! We zijn allemaal nieuwe spelers geweest en ik dacht vroeger dat je een Necropotence vast bij je tegenstander kon neerleggen, want nu moest je plots betalen met leven voor je kaarten in plaats van dat je gratis elke beurt een kaart kreeg! Dat was rond de tijd die door de oude garde (ik heb het nu over 1997 ) de "Black Summer" genoemd werd omdat het toernooicircuit bijna volledig uit Necropotence decks bestond omdat die kaart insane sterk is. Maar ja, ik had geen idee .

Hoe dan ook, welkom en veel plezier met het beste spel ter wereld!
DwnSv
5 jaren geleden
Hi Bram,

Ik ben zelf net (weer) begonnen met Magic (altijd casual gespeeld, 10 jaar geleden hiervoor voor het laatst). Heb laatst meegedaan met een draftavond in Amsterdam, maar zoek ook nog wel mensen die (casual) willen spelen.

Ik woon in Almere, das redelijk goed bereikbaar vanuit Huizen (of vice versa).

Laat maar weten!

Gr.
Edwin
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post DwnSv 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Beerownage 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top