Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Zondag 19 april Opkikker Toernooi in Leiden!

Thomas34
9 jaren geleden
Komt er ook een grote bak met basislandjes voor de sealedspelers te staan?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Absoluut! Al zijn het bij Dustin altijd stapels, is dat ook goed?
sannekruithof
9 jaren geleden
ik kom sealed spelen, maar das dan dus 4 x dragons en twee x fate?
Dustin
9 jaren geleden
We hebben zat basic land bij ons voor Sealed, maar als je graag je eigen land wilt gebruiken, kan dat natuurlijk ook.

Voor Sealed gebruiken we de mix zoals die door Wizards wordt aanbevolen: 2x Fate en 4x Dragons. Je kunt die bij ons kopen voor 12.50 euro, of je mag je eigen boosters meenemen. Als je wel 6 boosters uit het Khans block hebt maar niet in de goede mix, dan kun je ze bij ons omruilen!
Kivers
9 jaren geleden
Hoi hoi,

Ik wil Alexander Kloosterman en mij (Tom de Ruiter) aanmelden voor de 2HG op zondag avond,

Tot dan!
Kofurea
9 jaren geleden
Op dit moment lijkt het erop dat ik standard kom spelen en Seline Oosterling sealed.
justbones
9 jaren geleden
ik kom samen met Mark de Haas ook meedoen aan sealed 2HG
munio
9 jaren geleden
Ik zou graag mee willen doen aan de nederpack draft, mocht dat niet handig uitkomen dan graag sealed
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Iedereen staat erbij!

@munio: die zat al vol, dus ik heb je bij de draft gezet. Check het op de dag zelf even bij Dustin.
Amanda
9 jaren geleden
Ik had me ook opgeven voor de gameday (Standard) maar ik sta er nog niet bij.
ichi
9 jaren geleden
Harm Groeneveld en Ik (Amiet Doebe) doen graag mee met de 2HG - Sealed
Dustin
9 jaren geleden
Alle inschrijvingen zijn weer bijgewerkt; we hebben overdag al ruim 80 aanmeldingen, fantastisch! Er is ruimte voor 150 spelers, schrijf je in en speel je favoriete formaat!

's Avonds is er een NederPack draft, war ruimte is voor exact 8 spelers: deze packs zijn gesponsord, zodat ook hier het volledige inschrijfgeld naar de Opkikker kan. ALle andere events (2HG en Commander) hebben geen beperking aan het aantal deelnemers. En als er voldoende geïnteresseerden zijn, kunnen we ook 's avonds en draft doen!
WSHoekstra
9 jaren geleden
Tof initiatief. I'm in! (modern)
Thomas34
9 jaren geleden
Ik ben m'n DCI-nummer kwijt
Kan ik bij jullie een nieuwe krijgen en zo ja, hoe gaat dan in ook al weer in z'n werk?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
We kunnen hem voor je opzoeken en als dat niet lukt, krijg je ter plekke een nieuw nummer. Als je je oude nummer later nog terugvindt, kun je bij Wizards de nummers laten mergen.
Julianm
9 jaren geleden
ik ben er helaas niet bij deze wil ik me uitschrijven
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Helaas! Ik heb je uit de lijst gehaald.
Dustin
9 jaren geleden
We hebben nu al meer dan 100 inschrijvingen voor overdag, fantastisch! Dit gaat nog mooier worden dan ik al had gehoopt Dank jullie wel allemaal voor je inschrijvingen!
RexRegis
9 jaren geleden
Ik wil mij ook graag nog inschrijven voor sealed.
-Leroy de Roo
Blasty
9 jaren geleden
Ik doneer een Narset Transcendent!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 100 posts
  • Laatste post Dustin 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Dustin 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top