Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Zondag 19 april Opkikker Toernooi in Leiden!

hallowman3
9 jaren geleden
Ik kan er helaas niet zijn . Momenteel veel toetsen en net terug van school reis.
 bijgewerkt door hallowman3 8 jaren geleden (Typo)
AncientOne
8 jaren geleden
Vannacht veel gedoe met internet. Kaarten niet kunnen vinden. Ander deck gebouwd. Vervolgens zwaar verslapen. Internet momenteel nog steeds alleen mobiel. Ik ben er dus HELAAS niet bij!
munio
8 jaren geleden
had derde pick bij de loting, had achteraf geen fullminator maar gewoon een snapcaster moeten pakken, dom,
ribo
8 jaren geleden
Top event, top organisatie en top initiatief. Ik hoop dat onze hobby wat glimlachtjes teweeg heeft kunnen brengen bij de kinderen die het zo hard nodig hebben en het ook zo erg verdienen.

Ik zeg volgend jaar weer
MagnusMagicus
8 jaren geleden
@munio: de Snapcaster Mage was als eerste pick al weggegaan, dus dat had niet gekund

Het was echt een gave dag, dus Dustin: bedankt!

Ik ben zelf 2-2 gegaan in het Sealed toernooi met een deck dat geen ronde hetzelfde is gebleven, inclusief welke kleuren ik nu speelde . Uiteindelijk gegaan omdat ik wat groene dikkerds had en Deathbringer Regent en Sidisi, Undead Vizier. En ik splashde blauw met alleen Shorecrasher Elemental. Die heeft me meerdere games winst opgeleverd, coole kaart!

Uiteindelijk een booster en een playmat gewonnen
AncientOne
8 jaren geleden
Hmm, ja... Ik had dus 2 playmats beloofd als pricesupport, maar ik kon er dus niet bij zijn...
Kan ik hier alsnog iets mee doen voor het goeie doel?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Niet direct...de prijzen zijn al weggegeven, maar ik weet wel dat een van de playmats een groot gat bleek te hebben, dus wellicht kun je nog iemand blij maken met een nieuwe mat . En er komt vast nog wel een keer een toernooi voor een goed doel .
system
8 jaren geleden
Was echt top gisteren, ik weet wel dat ik mijn tegenstander niet meer laat kiezen welk deck ik speel
Veel geleerd weer en tegen leuke mensen gespeeld ik ben zeker in om het volgend jaar weer te doen.

Dustin bedankt!!!!!!
AncientOne
8 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 20-04-2015 om 10:06
Niet direct...de prijzen zijn al weggegeven, maar ik weet wel dat een van de playmats een groot gat bleek te hebben, dus wellicht kun je nog iemand blij maken met een nieuwe mat . En er komt vast nog wel een keer een toernooi voor een goed doel .

Is er bekend wie dat was? Dan wil ik wel mijn best doen om een van mijn matjes bij hem/haar te krijgen...
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Jeff . Neem maar even contact met hem op, dan piep ik er tussenuit .
Thomas34
8 jaren geleden
Ik vond het ook een geslaagde middag. Het was vooral leuk om jullie gezichten te zien toen ik m'n donatie gaf.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Wat was jouw donatie ook alweer?

Ik vond het wel cool dat mijn donatie als allereerste prijs geclaimed werd .
Dustin
8 jaren geleden
Het Opkikker toernooi was met recht het meest fantastische toernooi ooit! Overdag hadden we 110 spelers verspreid over 4 formaten, 's avonds 42 spelers, en daar bovenop zijn er nog eens flink wat losse donaties gedaan. Dankzij onze vele gulle sponsors hadden we een zeer ruim gevulde prijzenpot, dankzij de geheel belangeloos aanwezige judges liepen alle events soepel, en dankzij alle spelers hebben we een prachtig bedrag opgehaald voor de Opkikker. Met trots kan ik zeggen dat we maar liefst 2250 euro bij elkaar hebben gekregen, en dit gehele bedrag is overgemaakt naar Stichting Opkikker; dit is meer dan genoeg om een hele Opkikkerdag te kunnen verzorgen!

Dank jullie wel: sponsoren, judges en vooral spelers. Het was fantastisch, en ik kijk uit naar de volgende editie!
Jeff
8 jaren geleden
Het was inderdaad een fantastisch toernooi! Dustin en iedereen die heeft meegeholpen (Judges!) bedankt voor de soepele organisatie!
Suzanne
8 jaren geleden
Kunnen we nog ergens de foto's en/of een uitgebreid verslag bekijken?
Dustin
8 jaren geleden
@Suzanne: komen er aan!
Ralf
8 jaren geleden
Een paar foto's van het Opkikker event:








Suzanne
8 jaren geleden
Dat is al vast een leuk voorproefje! Mooie foto's hoor, de sfeer is echt goed vastgelegd. Ik kijk uit naar de rest.
Jeff
8 jaren geleden
Quote:
Ralf 23-04-2015 om 10:44



Wat een heerlijke foto is dit, zo mooi op een rijtje van niet serieus naar super serieus!
Dustin
8 jaren geleden
Een uitgebreid verslag staat in dit Bazaar topic.

Een hoop van de plaatjes zullen je bekend voorkomen

En het verzoek aan een van de moderators om me te helpen de plaatjes zichtbaar te maken Thanks!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 8 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 100 posts
  • Laatste post Dustin 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Dustin 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top