Altar's Reap (foil)

Altar's Reap (foil)

Innistrad
€ 0,90

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

As an additional cost to cast Altar's Reap, sacrifice a creature.
Draw two cards.

Kaart informatie

NaamAltar's Reap
Mana Cost
Mana value2
TypeInstant
SetInnistrad 
RarityCommon
Oracle tekstAs an additional cost to cast Altar's Reap, sacrifice a creature.
Draw two cards.
Flavortekst"The demons don't care if we mutter niceties and act out ceremonies. Just kill him." —Bishop Volpaig, servant of Griselbrand
ArtiestDonato Giancola

Reacties op Altar's Reap

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Nee, je kunt hem niet casten als je geen creature hebt om te sacrificen. Dat is hetzelfde als vragen of je hem mag casten als je wel een creature had, maar slechts 1 land in het spel. Dan kun je hem ook niet casten, want je kunt de cost niet betalen .

En ja, een token creature is een creature. Geen enkel probleem om die te saccen!
Henky
6 jaren geleden
Oke dankjewel

Kan je deze kaart ook opleggen als je geen creature
Op het battlefield hebt liggen? En mag je ook een token creature sacrifisen inplaats van een 'echte' creature?
 Bijgewerkt 6 jaren geleden door MagnusMagicus (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb.)
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Klopt! Normaliter als je een spell cast, dan betaal je de mana cost en krijg je het effect. En als de spell gecounterd wordt, dan ben je wat je hebt betaald kwijt en gebeurt er niets van het effect van de kaart.

De Altar's Reap zegt dat je naast de nog meer moet betalen, namelijk een creature sacrificen. Dus als de Reap gecounterd wordt, dan ben je je creature alsnog kwijt en krijg je geen kaarten.

Ze hadden de kaart ook zo kunnen verwoorden bijvoorbeeld:

Altar's Reap 2
Instant
Sacrifice a creature, then draw two cards.

Als je deze spell cast, betaal je alleen en sacrifice je nog geen creature. Als hij gecounterd wordt, gaat het hele effect niet door en hoef je dus ook geen creature te saccen.

Aan de andere kant is het voordeel weer dat als je een spell kopieert je de additional costs ook niet hoeft te betalen, dus dan is het weer voordeliger.
beany
6 jaren geleden
dat er een extra cost is die je moet betalen anders kan je deze niet casten
Henky
6 jaren geleden
Wat betekend As an Additional cost to cast Altar's reap??
kv83
9 jaren geleden
Nee. Sorcery mag je niet tijdens combat spelen.
James
9 jaren geleden
Zou die vlieger ook zijn opgegaan als Altar's Reap geen instant, maar een sorcery zou zijn geweest?
SimonVanHoudt
9 jaren geleden
james, dat klopt.
je declared blocker met je token, en blockt de 3/3. dan speel je altar's reap en sac je de token. de 3/3 telt als geblocked, en je pakt gewoon 2 kaarten .
James
9 jaren geleden
Stel dat ik een 2/2 zombie token heb. Mijn tegenstander valt aan met een 3/3 en ik block met mijn 2/2 zombie token. De zombie zal doodgaan. Kan ik de zombie, nadat hij de 3/3 heeft geblockt, saccen met deze kaart en zo 2 kaarten pakken? En dus ook geen damage krijgen van de 3/3.
Bassiuz
10 jaren geleden
Deze is tov Skulltap wél speelbaar. Instant is zo belangrijk op zoiets . (al kan je er geen combat trick meer mee doen)...
iDeal AfterPay Bancontact Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top