Dalakos, Crafter of Wonders

Dalakos, Crafter of Wonders

Theros Beyond Death

: Add . Spend this mana only to cast artifact spells or activate abilities of artifacts.
Equipped creatures you control have flying and haste.
€ 0,50

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

Gratis Boosters Ontvang één van de gratis Boosters bij een bestelling vanaf 50 euro!

Kaart informatie

NaamDalakos, Crafter of Wonders
Manacost
Converted mana cost3
TypeLegendary Creature - Merfolk Artificer
SetTheros Beyond Death 
RarityRare
Oracle tekst: Add . Spend this mana only to cast artifact spells or activate abilities of artifacts.
Equipped creatures you control have flying and haste.
Power2
Toughness4
FlavortekstHis imagination soars from the depths of the sea to the heights of the heavens.
ArtiestRyan Pancoast
 

Reacties op Dalakos, Crafter of Wonders

Reynaerd
28 dagen geleden
Mythologie referentie van de dag:

Dalakos is een verwijzing naar de Mythologische uitvinder Daedalus. Hij zou de beste uitvinder volgens de verhalen. Zijn neefje, Perdix, was echter nog beter dan hem op jonge leeftijd. Uit jaloezie duwde Daedalus hem vanaf het hoogste punt van de stad Athene af. Hierdoor werd hij verbannen en ging hij samen met zoon Ikarus naar het eiland Kreta, waar hij in dienst van de koning ging werken.

De keywords die Dalakos geeft, Flying & Haste, zijn een subtiele referentie naar de vleugels die hij maakte, die ook te zien zijn in de art zelf.

Wat deed Daedalus met die vleugels? Zie Impetuous Sunchaser & Wings of Hubris
LeKrutes
1 maand geleden
Note to self ga Colossus Hammer niet spelen in Dalakos, Crafter of Wonders.

Hij is wel erg goed met Sai of the Shinobi en vergelijkbare equipments.
MagnusMagicus
1 maand geleden
Het negatieve dat over het positieve wint gaat alleen op bij "can" vs "can't", niet bij lose en gain. Lose en gain abilities gaan op timestamp. De timestamp van Dalakos is wanneer hij de battlefield entert. De timestamp van de Hammer is wanneer je hem equipt. Dus als Dalakos er ligt, en je equipt een Hammer, dan heeft het creature geen flying. Andersom, als je een creature hebt die equipped is met de Hammer en je speelt dan Dalakos, dan heeft hij wel flying.
Dordledum
1 maand geleden
Maar je kan wel de mana gebruiken voor het equippen.
Darkling
1 maand geleden
Volgens mij wint een negatief effect het in zo'n geval het van het positieve effect dus zal de creature die ge-equiped is met Colossus Hammer geen flying hebben
Jacemaster
1 maand geleden
Hoe werkt de interactie van deze kaart met Colossus Hammer?
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top