Dark Salvation

Dark Salvation

Innistrad: Midnight Hunt Commander
€ 0,70

Op voorraad. Nu besteld, zaterdag in huis.

Toevoegen aan winkelmand
Gratis Happiness Booster - nog 2 uur Bij besteding vanaf € 40,- aan Magic: the Gathering packs, decks, sets of kaarten ontvang je nu een gratis booster. Upgrade je gratis booster zelfs tot een Collector Booster door meer te besteden! Lees meer.
  • Spaar gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Gaat goed samen met

€ 4,70

Productbeschrijving

Target player creates X 2/2 black Zombie creature tokens, then up to one target creature gets -1/-1 until end of turn for each Zombie that player controls.

Kaart informatie

NaamDark Salvation
Mana Cost
Mana value1
TypeSorcery
SetInnistrad: Midnight Hunt Commander 
RarityRare
Oracle tekstTarget player creates X 2/2 black Zombie creature tokens, then up to one target creature gets -1/-1 until end of turn for each Zombie that player controls.
FlavortekstCountless ghouls surged through Thraben's streets, and with them came the city's salvation.
ArtiestCynthia Sheppard

Decks met Dark Salvation

commander
Zombie apocalypse
door magician 6 dagen geleden
tiny leaders
Nightmare
door j3rr4 1 maand geleden
commander
cleaved by rot
door albodacious 1 maand geleden
commander
Zombie for tokens
door Ral1416 9 dagen geleden

Reacties op Dark Salvation

MagnusMagicus
3 jaren geleden
Dat is helemaal correct. Je maakt dus eerst X Zombies bij target player (en dat ben je vermoedelijk zelf ). Daarna krijgt het getargete creature -X/-X, waarbij X het aantal Zombies is van de getargete speler. Dus niet van de controller van het creature dat -X/-X krijgt. "That player" slaat op de targeted player, niet de controller van het creature.

Ja, mee eens dat de kaart wat onhandig verwoord is. De reden daarvoor is dat je op deze manier als het creature in reactie verwijderd zou worden, jij nog wel de Zombie tokens krijgt. Als er alleen het creature getarget zou worden zou de hele spell gecounterd worden als dat target zou verdwijnen.
Sunitram
3 jaren geleden
Ja, dat mag! Ik heb de kaart zelf ook 5 keer moeten lezen voordat ik 'm snapte, maar de kaart heeft twee targets: één speler en één creature. De targets staan los van elkaar, dus het creature hoeft niet onder de controle van target player te liggen Wat dus betekent dat je een creature van je tegenstander mag slopen en jezelf mag aanwijzen als degene die de zombies krijgt. Of als je in Commander in een vrijgevige bui bent: je mag bij tegenstander A een beest slopen en tegenstander B X zombies geven
jean1983
3 jaren geleden
Stel ik wil de zombies zelf houden, mag ik dan de -1/-1 op een creature van de tegenstander plakken?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Oeps, typfoutje! Ik heb m'n post aangepast.
HyperActief
5 jaren geleden
Rekenen is lastig blasty. Duh!

Graag gedaan hoor Fox
Blasty
5 jaren geleden
@Magnus in je voorbeeld is het antwoord
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Graag gedaan!
Blizzardfox
5 jaren geleden
@MagnusMagicus
@Herax
@HyperActief
Thnx voor jullie uitleg en hulp!, ik dacht al zo iets, maar ik wil het zeker weten voordat ik kaarten ga aanschaffen waarvan je soms niet zeker bent of het wel een doel heeft wat je eigenlijk verwacht of kan verwachten van een kaart.

Nogmaals bedankt voor jullie moeite!,

Gteetz, BlizzardFox
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Klopt helemaal!

Dus als je 3 Zombies wil maken moet je = betalen.

Dat kan met welke kleur mana je maar wil, of kleurloos, zolang er maar minimaal 1 bij zit .
 Bijgewerkt 5 jaren geleden door MagnusMagicus (6B, niet 7B. Oeps!)
Herax
5 jaren geleden
Klopt als je 3 mana betaalt dan is X 1, als je 5 mana erin gebruikt dan is X 2, en je mag alle mana gebruiken die je wilt om X te betalen. Als dat anders is staat dat op de kaart aangegeven zoals op Consume Spirit.
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top