Daxos of Meletis

Daxos of Meletis

Commander 2018

Daxos of Meletis can't be blocked by creatures with power 3 or greater.
Whenever Daxos of Meletis deals combat damage to a player, exile the top card of that player's library. You gain life equal to that card's converted mana cost. Until end of turn, you may cast that card and you may spend mana as though it were mana of any color to cast it.
€ 0,50

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

Kaart informatie

Daxos of Meletis 
Commander 2018 
Legendary Creature - Human Soldier
Daxos of Meletis can't be blocked by creatures with power 3 or greater.
Whenever Daxos of Meletis deals combat damage to a player, exile the top card of that player's library. You gain life equal to that card's converted mana cost. Until end of turn, you may cast that card and you may spend mana as though it were mana of any color to cast it.
2/2
Artiest: Karla Ortiz

Decks met Daxos of Meletis

boosterdraft
Unblockable
door Kwakelaar 1 dag geleden
commander
step 3: profit
door gallizonaire 26 dagen geleden
standard
Oloro
door KobusZSP 3 maanden geleden

Reacties op Daxos of Meletis

Dwergkip
2 jaren geleden
Okay, duidelijk
Blasty
2 jaren geleden
Nee, met Daxos kan je geen landjes spelen, die blijven exiled. Daxos zegt namelijk "you may cast that card", en land kun je niet casten.

Als er stond "you may play that card" dan kon het wel.
Dwergkip
2 jaren geleden
Als de tegenspeler een land exiled. Mag je deze dan spelen ? (en als je zelf al een land hebt gespeeld die beurt?)
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Alle permanent spells die je cast blijven gewoon liggen. Het enige dat Daxos zegt is dat je deze beurt de kaart die je exilede mag casten en dat je elke kleur mana kunt gebruiken.
n4ppy
2 jaren geleden
"Until end of turn, you may cast that card and you may spend mana as though it were mana of any color to cast it."
Als dat een enchantment is? Blijft die dan liggen? Zou zeggen van wel, de until end of turn gaat alleen over wanneer je cast.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Dat klopt helemaal .
Saint
3 jaren geleden
Ohja, ik had over dat from your hand deel heen gelezen.
Klinkt wel logisch
Twigwalker
3 jaren geleden
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk het niet aangezien Suspend zegt "Rather than cast this card from your hand". Aangezien de kaart niet in je hand zit kun je dus ook niet suspenden.
Saint
3 jaren geleden
Mag je ook kaarten Suspenden met de ability van Daxos? (Als je een kaart met suspend exiled van de top van een opponent's library)
hallowman3
3 jaren geleden
Het kunnen ook die rare blauwe dingen achterin zijn.
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top