Essence Flux

Essence Flux

Shadows over Innistrad

Exile target creature you control, then return that card to the battlefield under its owner's control. If it's a Spirit, put a +1/+1 counter on it.
€ 0,25

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

Spaar gratis BoM punten Verdien BoM punten met elke bestelling. Spaar BoM punten voor gratis producten of winkeltegoed.

Kaart informatie

NaamEssence Flux
Manacost
Converted mana cost1
TypeInstant
SetShadows over Innistrad 
RarityUncommon
Oracle tekstExile target creature you control, then return that card to the battlefield under its owner's control. If it's a Spirit, put a +1/+1 counter on it.
FlavortekstA spirit is both fettered and free—bound in some ways to its previous existence, yet able to transcend much of the corporeal.
ArtiestSeb McKinnon
 

Decks met Essence Flux

commander
Nicol Bolas
door GhostKiller 3 dagen geleden
commander
Nicol Bolas EDH
door Vanraa 11 dagen geleden
legacy
Soulshifters
door DG_bfmv 4 maanden geleden

Reacties op Essence Flux

MagnusMagicus
2 jaren geleden
Cool! Nou mooi, graag gedaan . Check ook de Target Helpdesk pagina voor meer info .
stekeldraak
2 jaren geleden
Thanks! Ja dat bedoelde ik ook, dat van die target !
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Uitleg van thewoodcutter is helemaal correct.

Om nog even in te gaan op het "leeg" en "untargeted" veld: er verandert niets aan de battlefield en sterker nog, als het creature dat getarget werd weer terugkomt nadat de Essence Flux resolved is, dan ligt de spell die het 'oude' creature targette nog steeds op de stack! Maar het target van die spell is niet meer legaal, dus wordt die spell gecounterd door de spelregels.
thewoodcutter
2 jaren geleden
Dat ligt eraan waarmee dat gebeurd. Als het targetted removal was (zoals een Ultimate Price of Declaration in Stone) dan werkt dit: het is een nieuw creature door de exile-actie van Essence Flux.
Als je dit echter in response op een board-wipe doet (zoals Languish): dan is helaas het creature terug voordat de board-wipe resolved en gaat je creature alsnog dood (tenzij dat de toughness hoger wordt/is dan 4 bij de Languish).
 Bijgewerkt 2 jaren geleden door thewoodcutter
stekeldraak
2 jaren geleden
Als een kaart jouw monster zou destroyen, en je cast deze op dat monster, kan je na deze kaart resolve hem op een "leeg" en "untargeted" veld terug sturen?

Of wordt er tijdens de resolve van essence flux het monster als een illegal target verklaart?

Zal wel niet, anders was deze wel meer waardt :<... anders nog steeds wel goed voor "champion" en "enter/leave the battlefield" effects.
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top