Glory

Glory

Judgment
€ 3,80

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar 3 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Flying
: Creatures you control gain protection from the color of your choice until end of turn. Activate this ability only if Glory is in your graveyard.

Kaart informatie

NaamGlory
Mana Cost
Mana value5
TypeCreature - Incarnation
SetJudgment 
RarityRare
Oracle tekstFlying
: Creatures you control gain protection from the color of your choice until end of turn. Activate this ability only if Glory is in your graveyard.
Power3
Toughness3
Flavortekst“Glory was gone; Glory was everywhere.” - Scroll of Beginnings
ArtiestDonato Giancola

Trivia

Wizards heeft een tijd de Prerelease kaarten in een vreemde taal uitgegeven in plaats van in het Engels. Dat zijn Raging Kavu in het Latijn, Questing Phelddagrif in het Grieks, Fungal Shambler in het Sanskriet, Stone-Tongue Basilisk in het Arabisch, Laquatus's Champion in het Russisch en Glory in het Hebreeuws.

Decks met Glory

legacy
White
door Keledin 7 maanden geleden
commander
Protection Tribal!
door BluezamX 11 maanden geleden
modern
Zirda companion deck
door peppin 2 jaren geleden

Reacties op Glory

redrum
2 jaren geleden
Aaah ja, dat is eigenlijk best logisch.. Je kiest natuurlijk eerst je targets voordat je betaalt en ook niet pas bij het resolven.. Balen! Het leek even een leuk trucje te zijn
 Bijgewerkt 2 jaren geleden door redrum
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Dat is helemaal correct! Hoe het namelijk technisch werkt is:

0. Start
1. Je zegt dat je de ability wil activeren en legt deze op de stack.
2. De ability target, dus nu moet je een target aanwijzen....ai, die is er niet! Dus we draaien het helemaal terug naar 0. Helaas!

Stel je hebt wel een creature in je graveyard, dan werkt het zo:

0. Start
1. Je zegt dat je de ability wil activeren en legt deze op de stack.
2. De ability target, dus nu moet je een target aanwijzen in je graveyard en dat doe je.
3. Nu ga je de cost betalen. Je betaalt en je discard je Glory.
4. De ability is nu geactiveerd en spelers mogen reageren. Even aannemen dat ze dat niet doen, kan de ability resolven.
5. De ability resolved, en je neemt het getargete creature terug op hand.

Zoals je ziet moet je iets targeten in je graveyard voor je Glory kan discarden.
Sunitram
2 jaren geleden
Als er nog geen kaarten in je grafbak liggen, kan je Tortured Existence niet activeren Dat komt omdat als je een ability wil activeren je eerst een target aan moet wijzen en daarna pas de kosten betaalt. Dus helaas, die vlieger gaat niet op.
 Bijgewerkt 2 jaren geleden door Sunitram
redrum
2 jaren geleden
Hoe werkt deze samen met Tortured Existence als er nog geen kaarten in je grafbak liggen? Zou je Glory dan kunnen discarden en zichzelf targetten, maar voordat dit dan resolved nog zijn ability kunnen gebruiken om je creatures protection until end of turn te geven? Ik dacht dat je nog kon reageren tussendoor omdat het discarden onderdeel is van de cost van de Tortured Existence. Of gaat de Glory toch alweer eerder weg uit de grafbak?
GBerg
7 jaren geleden
Dan doe ik het wel voor je:
3/3
tijnkwan
7 jaren geleden
Ook vreemd dat ze de power en toughness niet omgedraaid hebben
Duut
7 jaren geleden
Dit is echt een schitterende kaart, letterlijk en figuurlijk. Éen van de mooiste kaarten ooit geprint, wat een kleur hé!
Blij dat ik hem heb!
Jeff
9 jaren geleden
Laat ik even voorop stellen dat ik niet bepaald een expert ben op het gebied van Hebreeuws, maar bij de Prerelease versie van Glory valt me op dat alhoewel het Hebreeuws van rechs naar links is, de manacost en dan vooral ook die van de activated ability niet "achterstevoren" geschreven is. Vooral die van de activated ability ziet er zo heel gek uit in mijn ogen.
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top