Gravepurge (foil)

Gravepurge (foil)

Dark Ascension
€ 1,20

Op voorraad. Nu besteld, dinsdag in huis.

Toevoegen aan winkelmand
  • Spaar 1 gratis spelpunt
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Put any number of target creature cards from your graveyard on top of your library.
Draw a card.

Kaart informatie

NaamGravepurge
Mana Cost
Mana value3
TypeInstant
SetDark Ascension 
RarityCommon
Oracle tekstPut any number of target creature cards from your graveyard on top of your library.
Draw a card.
Flavortekst"The Blessed Sleep? Ha! Wake up my lovelies, there's work to be done!" —Gisa, ghoulcaller of Gavony
ArtiestZoltan Boros

Decks met Gravepurge

casual
cringe
door Kaasbal69 5 maanden geleden
boosterdraft
konrad
door Matthijs 9 dagen geleden
commander
anje
door 0nomon0 4 maanden geleden

Reacties op Gravepurge

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat is correct!
thewoodcutter
5 jaren geleden
Als je wel een creature zou willen targetten (voor het gemak eentje) en je tegenstander weet dat te verwijderen uit je graveyard (in response op de Gravepurge) mag je dan toch nog een kaart pakken?
Ik weet dat in de meeste (alle?) gevallen de spell gecounterd wordt als alles targets illegal zijn geworden, maar omdat je hier ook nul targets zou kunnen kiezen.
*is benieuwd*
Edit al gevonden: gatherer zegt dat als er targets zijn en deze worden illegaal, mag je geen kaartje pakken. Alleen als je bewust kiest voor geen targets, mag je wel een kaartje pakken (natuurlijk niet als de spell alsnog gecounterd wordt).
 Bijgewerkt 5 jaren geleden door thewoodcutter (zelf al gevonden)
Dordledum
5 jaren geleden
Aardig kaartje voor Commander ook.
Afghanza
5 jaren geleden
Thanx voor de uitleg en de link!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Je mag inderdaad zelf de volgorde bepalen. En inderdaad ook kiezen om 0 creatures bovenop te leggen, zodat je alleen een kaart pakt.
Blasty
5 jaren geleden
Kijk altijd even op http://gatherer.wizards.com, daar staan extra rulings en verduidelijkingen.
Voor deze kaart bijvoorbeeld: Gravepurge
 Bijgewerkt 5 jaren geleden door Blasty
Roks1983
5 jaren geleden
Die volgorde mag je zelf bepalen. Je mag zelfs 0 creatures terug leggen, dan pak je alleen een kaart.
Afghanza
5 jaren geleden
Weet iemand of je met deze kaart zelf de volgorde van de creatures mag bepalen die je on top of je library legt?
n4ppy
5 jaren geleden
Ah ik was meer bezig met de kans op een vette creature vergroten en dan in je hand krijgen en de volgende ook al klaar hebben liggen.
De twee damage per kaart was bijzaak (in mijn hoofd).
Dus eerst lili einde beurt dan purge in opponent end step dan heb je twee creatures in hand die je graag (terug) wilt hebben.

Maar ik probeer nog niet elke gram mana uit de kaart te persen. Hoop geleerd nog veel meer te leren. (En 10 leven is veel als niet edh speler

Maar nog een nadeel. Graveyard is public dus ze weten wat je van plan bent.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Omdat je anders 2 kaarten spendeert (en een creature die je bovenop legt weer terug op hand krijg) voor een vrij klein effect. Als je 6 creatures bovenop legt, dan betaal je eerst en daarna om je tegenstander 10 leven te laten verliezen. Dit kost je dus 2 kaarten en je krijgt een creature terug. Minder dan dat klinkt me niet de moeite waard.

Bedenk ook dat je dit allemaal in één beurt moet casten, anders pak je nog een kaart van je beurt en doe je dus nog minder damage met de Indignation.
iDeal AfterPay Bancontact Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top