Grove of the Guardian

Grove of the Guardian

Return to Ravnica

: Add to your mana pool.
, , Tap two untapped creatures you control, Sacrifice Grove of the Guardian: Put an 8/8 green and white Elemental creature token with vigilance onto the battlefield.
€ 0,50

Op voorraad. Nu besteld, woensdag in huis.

Spaar gratis BoM punten Verdien BoM punten met elke bestelling. Spaar BoM punten voor gratis producten of winkeltegoed.

Kaart informatie

NaamGrove of the Guardian
Manacost
Converted mana cost0
TypeLand
SetReturn to Ravnica 
RarityRare
Oracle tekst: Add to your mana pool.
, , Tap two untapped creatures you control, Sacrifice Grove of the Guardian: Put an 8/8 green and white Elemental creature token with vigilance onto the battlefield.
ArtiestChristine Choi
 

Decks met Grove of the Guardian

casual
Selesnya
door SasDamme 7 dagen geleden
casual
Selesnya
door Jorandar 1 maand geleden
commander
Selesnya tokens
door thelowrunner 15 dagen geleden

Reacties op Grove of the Guardian

molenstraat
5 jaren geleden
srry wou selesnya charm er bij zetten maar dat lukte blijkbaar niet.
smartin
5 jaren geleden
ok molenstraat die moet je ff uitleggen. wat bedoel je met "of je gooit deze erop"?
molenstraat
5 jaren geleden
of je gooit selesnya charm er op
 Bijgewerkt 5 jaren geleden door molenstraat
beany
5 jaren geleden
gewoon zorgen dat je flash hebt?
royalroy1990
5 jaren geleden
je kan niet als iemand blokt ineens rancor erop gooien
molenstraat
5 jaren geleden
heel leuk met rancor.
valje er mee aan blok hij hem met bv. een 2/2 gooi je er een rancor op
8 damage in the face!
Fjaulnir
6 jaren geleden
Dat wel!

Dus je kunt inderdaad met 2 untapte creatures blocken, en voor de damage wordt gedaan, deze activeren.
Dan gaan je creatures wel nog steeds dood (ze blijven blocken ook al zijn ze nu getapt)

Je kunt dan niet meer deze 8/8 als blocker gebruiken. Als je wel met de 8/8 wilt blocken, moet je de 2 creatures al tappen voordat je blockers kiest; dan kun je met die 2 wel niet meer blocken.
James
6 jaren geleden
Kan ik ze dan nog wel tappen nadat ze hebben geblockt, ook al gaan ze dood?
Twigwalker
6 jaren geleden
Nee, tappen heeft niets te maken met blocken. Stel ik heb deze kaart in het spel en 2 Squire. dan kan ik de mana betalen, het landje tappen en mijn 2 Squires. Dan offer ik het landje op en krijg ik een 8/8 token.
Is het zo een beetje duidelijk?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Nope . Ten eerste tappen blockers niet . En ten tweede gaat het er niet om dat een creature getapt wordt om een of andere reden, maar je moet 2 untapped creature hebben, en die domweg tappen samen met de de Grove, en de mana die het kost .
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top