Guardian Project

Guardian Project

Ravnica Allegiance

Whenever a nontoken creature enters the battlefield under your control, if it doesn't have the same name as a creature you control or a creature card in your graveyard, draw a card.
€ 1,80

Wordt verzonden op vrijdag 25 januari 2019.

Kaart informatie

Guardian Project 
Ravnica Allegiance 
Enchantment
Whenever a nontoken creature enters the battlefield under your control, if it doesn't have the same name as a creature you control or a creature card in your graveyard, draw a card.
Artiest: Chris Rallis

Reacties op Guardian Project

offspring
7 dagen geleden
Kewl . Er zijn inmiddels een hoop groene kaarten die dit doen zeg.
MagnusMagicus
7 dagen geleden
Dat is correct. Een creature zonder naam (zoals een Morph) heeft nooit dezelfde naam als een andere creature, ook niet een andere Morph. Dus mag je een kaart pakken.
TheRobinros
7 dagen geleden
Creatures met Morph hebben geen naam, dus ook niet dezelfde naam als een andere Morph. Ik zou zeggen dat je dus een kaart mag pakken.

"" == "" is wel True... Maar dat is hier niet het geval, denk ik. De naam van een Morph is niet een lege string, maar die heeft hij gewoon niet
BluezamX
7 dagen geleden
Dan is in principe de vraag is "" == ""? Maar ik weet niet zeker of magic dezelfde regels heeft.
offspring
7 dagen geleden
Wanneer je al een morph creature op de battlefield hebt liggen een een nieuwe speelt, dan mag je ook gewoon een kaart pakken toch? Aangezien een morph creature geen naam heeft als ik me niet vergis.
sibrand
8 dagen geleden
Of wat dacht je van Limited synergy met Prime Speaker Vannifar
LeKrutes
9 dagen geleden
Hij werkt ook als je reanimate of in het spell cheat.
BluezamX
9 dagen geleden
Maar wel fijn als je een draw engine zoekt. En chill met kaarten als Yisan, the Wanderer Bard
Magicfreak
9 dagen geleden
Het is wel een enchantment. Die zijn moeilijker weg te halen dan creatures.
Shish
9 dagen geleden
Maar wel een stuk slechter, hierbij moet het op de battlefield komen en mag je er niet meer op de battlefield of in je graveyard hebben, dus als je creature spell gecountered word, krijg je niets, maar bij Beast Whisperer wel.
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top